Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Sémiotika a ideologie v politickém marketingu: Analýza vybraných volebních kampaní
Semiotics and Ideology in Political Marketing: Analysis of Selected Election Campaigns
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kladný, Tomáš
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 24. 09. 2015
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: V diplomové práci se budu věnovat verbálním a vizuálním projevům vybraných volebních kampaní. Především kampaní Baracka Obamy a Andreje Babiše, zvolených na základě výrazných podobností, ale i konkurenčních kampaní Karla ...
In this diploma thesis I will deal with verbal and visual expressions of selected electoral campaigns. Especially the campaigns of Barack Obama and Andrej Babiš, selected on the basis of distinct similarities, but also the ...
In this diploma thesis I will deal with verbal and visual expressions of selected electoral campaigns. Especially the campaigns of Barack Obama and Andrej Babiš, selected on the basis of distinct similarities, but also the ...