Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Efekt využití sportovních osobností jako referenční skupiny na nákupní preference mladé generace v regionu Praha
The effect of the use of sports celebrities as the reference group on the buying preferences of the young generation in the Prague region
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Čáslavová, Eva
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 27. 02. 2017
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Title: The effect of the use of sports celebrities as the reference group on the buying preferences of the young generation in the Prague region Objectives: The main objective of the thesis is to determine through marketing ...
Název: Efekt využití sportovních osobností jako referenční skupiny na nákupní preference mladé generace v regionu Praha Cíl: Hlavním cílem disertační práce je prostřednictvím marketingového výzkumu zjistit, zda a jaký efekt ...
Název: Efekt využití sportovních osobností jako referenční skupiny na nákupní preference mladé generace v regionu Praha Cíl: Hlavním cílem disertační práce je prostřednictvím marketingového výzkumu zjistit, zda a jaký efekt ...