Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Marketingový výzkum nákupního chování sportovců během pandemie Covid-19.
Marketing research of purchasing behaviour of sportsmen during the Covid-19 pandemics
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Procházka, Jan
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 17. 06. 2021
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Název: Marketingový výzkum nákupního chování sportovců během pandemie Covid-19 Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, jak pandemie onemocnění Covid-19 ovlivnila nákupní chování sportovců a jejich sportovní ...
Title: Marketing research on purchasing behaviour of athletes during Covid-19 pandemic Objectives: The main objective of this bachelor thesis is to find out, how Covid-19 pandemic affected purchasing behaviour of athletes ...
Title: Marketing research on purchasing behaviour of athletes during Covid-19 pandemic Objectives: The main objective of this bachelor thesis is to find out, how Covid-19 pandemic affected purchasing behaviour of athletes ...