Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 189
Pravda v současné fotožurnalistice: Digitální manipulace obrazu jako prostředek přesvědčování
Truth at photojournalism: Digital image manipulation as a means of persuasion
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lábová, Alena
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 16. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce Pravda v současné fotožurnalistice: Digitální manipulace obrazu jako prostředek přesvědčování se zabývá digitální manipulací fotografií v médiích po stránce formální i obsahové. Práce se dělí na tři části. ...
The bachelor thesis Truth in current photojournalism: Digital manipulation of images as a mean of persuasion analyzes the digital manipulation of news photography used in media in the emphasis on the persuasive function ...
The bachelor thesis Truth in current photojournalism: Digital manipulation of images as a mean of persuasion analyzes the digital manipulation of news photography used in media in the emphasis on the persuasive function ...
Využití jazykových stereotypů ženské a mužské komunikace v současných médiích: rozbor genderových jazykových prostředků na příkladu časopisů Cosmopolitan a Esquire
Usage of langue stereotypes of female and male communication in contemporarymedia: analysisof gender language instruments on exemple of magazines Cosmopolitan and Esquire
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirák, Jan
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 17. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This thesis discusses the usage of stereotypical ideas concerned the communication of men and women and usage of language tools typical for male and female speech in the language of contemporary media. In theoretical part ...
Tato práce se zabývá využitím stereotypních představ o komunikaci mužů a žen a využitím jazykových prostředků typických pro ženskou a mužskou mluvu v jazyce současných médií. V teoretické části práce se snažíme propojit ...
Tato práce se zabývá využitím stereotypních představ o komunikaci mužů a žen a využitím jazykových prostředků typických pro ženskou a mužskou mluvu v jazyce současných médií. V teoretické části práce se snažíme propojit ...
Psychologické aspekty narace v mediálních obsazích
Psychological aspects of narration in mediacontens
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šoltys, Otakar
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 23. 01. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Předložená práce se zabývá tématem narace v mediálních obsazích. Zvažuje psychologické poznatky v souvislosti s užitím médií, zejména televize. Klíčovým tématem je mýtus, který zkoumá z psychologického hlediska. Mýtus je ...
The topic of narration in media contents is the main subject of my thesis. Psychological findings related to use of media, and television in particular, are contemplated. Myth which is examined from a psychological perspective ...
The topic of narration in media contents is the main subject of my thesis. Psychological findings related to use of media, and television in particular, are contemplated. Myth which is examined from a psychological perspective ...
Proměny téže reklamní kampaně v závislosti na médiu (znaky, znakové systémy a sémiotika)
The Changes Of An Advertising Campaign In Dependency Of The Medium In Action (Signs, Sign Systeme and Semiotics)
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šoltys, Otakar
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tématem práce je proměnlivost druhé vlny reklamní kampaně projektu CHODICILIDE.CZ v závislosti na médiu, které ji prezentuje. Jedná se o sociální kampaň nadace Sirius, která netradičním způsobem již několik let upozorňuje ...
The topic of this thesis is the variability of the second wave of the advertising campaign "CHODICILIDE.CZ" in dependency of the media in action. This campaign is a social advertising project by the Sirius Foundation. This ...
The topic of this thesis is the variability of the second wave of the advertising campaign "CHODICILIDE.CZ" in dependency of the media in action. This campaign is a social advertising project by the Sirius Foundation. This ...
Antikomunistická propaganda v USA 1945-1975
Anticommunist propaganda in the United States 1945-1975
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kozák, Kryštof
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 14. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Antikomunistická propaganda slavila své největší úspěchy od konce 40. let 20. století až do počátku války ve Vietnamu. Dokázala americkou společnost přesvědčit o důležitosti účasti v korejské válce, doma se jí podařilo ...
Anticommunist propaganda achieved its greatest success in the period from the late 40s of the 20th century until the beginning of the Vietnam War. It managed to convince the American society of participation in the Korean ...
Anticommunist propaganda achieved its greatest success in the period from the late 40s of the 20th century until the beginning of the Vietnam War. It managed to convince the American society of participation in the Korean ...
Gender v mediální praxi aneb ženy a muži v reklamě
Gender in media practice. Male and Female in advertisements
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Remr, Jiří
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 18. 06. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou zobrazování žen a mužů v reklamě. Konkrétně je pozornost věnována současné televizní reklamě vysílané v České republice. Téma je nejprve popsáno z teoretického hlediska, které tvoří ...
Bachelor thesis discusses the issue of men and women portrayal in advertisement; with the main focus set on contemporary television advertisement in Czech Republic. Topic is firstly described from the theoretical point of ...
Bachelor thesis discusses the issue of men and women portrayal in advertisement; with the main focus set on contemporary television advertisement in Czech Republic. Topic is firstly described from the theoretical point of ...
Uplatnění médií ve volném čase dětí ve věku od 9 do 15 let
The use of media in leisure time of children from 9 to 15 years old
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Wolák, Radim
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 06. 09. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o možnostech využívání médií, především tisku (časopisů a novin), rozhlasu, televize a internetu- ve volném čase dětí ve věku od 9 do 15 let. Cílem práce je poukázat na vhodné způsoby využívání ...
The thesis discusses the possibilities of using mass media, especially print (magazines and newspapers), radio, television and the internet- in leisure time of children ages 9 to 15 years. The aim of this thesis is to ...
The thesis discusses the possibilities of using mass media, especially print (magazines and newspapers), radio, television and the internet- in leisure time of children ages 9 to 15 years. The aim of this thesis is to ...
Obraz hokejových mistrů světa z roku 1949 v soudobém denním tisku a jeho využití v propagandě
An image of the 1949 hockey world champions in contemporary newspapers and its use in propaganda
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Groman, Martin
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 15. 06. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá osudem hokejových mistrů světa z roku 1949, průběhem procesu se skupinou Ing. Bohumil Modrý a spol. a sleduje obraz hokejové generace přelomu čtyřicátých a padesátých let v soudobém tisku. Po ...
This thesis deals with the fate of the 1949 ice hockey world champions, the course of the trial with the group of Bohumil Modrý and pursues the image of the ice hockey generation at the turn of the 1950's in the contemporary ...
This thesis deals with the fate of the 1949 ice hockey world champions, the course of the trial with the group of Bohumil Modrý and pursues the image of the ice hockey generation at the turn of the 1950's in the contemporary ...
Systémová komparace proměn médií v postkomunistických státech střední Evropy
Comparative analysis of media tranformation in postcommunist states of Central Europe
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 14. 09. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The bachelor thesis describes media transformation in Central Europe since 2010, namely in Hungary, Poland, Slovakia and the Czech Republic. It deals with the decrease in democracy and media independence and its connection ...
Bakalářská práce se zabývá proměnami médií ve střední Evropě po roce 2010, a to konkrétně v Maďarsku, Polsku, Slovensku a České republice. Na základě teorie Daniela C. Hallina a Paola Manciniho o komparaci mediálních systémů ...
Bakalářská práce se zabývá proměnami médií ve střední Evropě po roce 2010, a to konkrétně v Maďarsku, Polsku, Slovensku a České republice. Na základě teorie Daniela C. Hallina a Paola Manciniho o komparaci mediálních systémů ...
Genderové rozdíly v mediální reprezentaci mladých dospělých: Analýza použití slov mladík a slečna v českých celostátních denících
Gender Differences in Media Representation of Young adults: Analysis of the Use of the Words Mladík (Young Man) and Slečna (Miss) in Czech Daily Newspapers
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vochocová, Lenka
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 17. 06. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato práce se věnuje otázce srovnání jednoho označení pro mladé muže (mladík) a jednoho označení pro mladé ženy (slečna) v českých celostátních denících. Jejím cílem bylo zjistit, jak jsou klíčová slova médii používána, ...
This thesis deals with the question of comparing one designation for young men (young man - mladík) and one designation for young women (miss - slečna) in Czech national daily newspapers. Its goal was to find out how media ...
This thesis deals with the question of comparing one designation for young men (young man - mladík) and one designation for young women (miss - slečna) in Czech national daily newspapers. Its goal was to find out how media ...