Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 13
Gender v mediální praxi aneb ženy a muži v reklamě
Gender in media practice. Male and Female in advertisements
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Remr, Jiří
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 18. 06. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou zobrazování žen a mužů v reklamě. Konkrétně je pozornost věnována současné televizní reklamě vysílané v České republice. Téma je nejprve popsáno z teoretického hlediska, které tvoří ...
Bachelor thesis discusses the issue of men and women portrayal in advertisement; with the main focus set on contemporary television advertisement in Czech Republic. Topic is firstly described from the theoretical point of ...
Bachelor thesis discusses the issue of men and women portrayal in advertisement; with the main focus set on contemporary television advertisement in Czech Republic. Topic is firstly described from the theoretical point of ...
Uplatnění médií ve volném čase dětí ve věku od 9 do 15 let
The use of media in leisure time of children from 9 to 15 years old
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Wolák, Radim
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 06. 09. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o možnostech využívání médií, především tisku (časopisů a novin), rozhlasu, televize a internetu- ve volném čase dětí ve věku od 9 do 15 let. Cílem práce je poukázat na vhodné způsoby využívání ...
The thesis discusses the possibilities of using mass media, especially print (magazines and newspapers), radio, television and the internet- in leisure time of children ages 9 to 15 years. The aim of this thesis is to ...
The thesis discusses the possibilities of using mass media, especially print (magazines and newspapers), radio, television and the internet- in leisure time of children ages 9 to 15 years. The aim of this thesis is to ...
Osobnost Ted Turner
Pesonality -Ted Turner
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Köpplová, Barbara
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 26. 01. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Potenciál private equity fondů na českém mediálním trhu
Potential of Private Equity Funds in Czech Media Market
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Moravec, Václav
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 19. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The growing importance of media economics has been recently highlighted by the on- going recession of economy, which has caused a reduction of budgets for advertising. This fact has reduced the revenues of media companies ...
Ekonomické souvislosti tvorby mediálního obsahu v poslední době nabývají na významu, a jejich důležitost akcentovala zejména probíhající ekonomická recese, která způsobila pokles reklamních výdajů firem. Tím se snížily ...
Ekonomické souvislosti tvorby mediálního obsahu v poslední době nabývají na významu, a jejich důležitost akcentovala zejména probíhající ekonomická recese, která způsobila pokles reklamních výdajů firem. Tím se snížily ...
Zmapování zahraničních výzkumů o vztahu dětí a médií (se zaměřením na EU - vybraná období)
Mapping foreign researches of relationship between children and media (EU-choses time period)
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Wolák, Radim
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 21. 01. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The thesis is focused on mapping of the foreign research on the relation between media (television and the Internet) and children within EU for the period of 1990-2010. Television emerged in the lives of children in 1950s ...
Cílem bakalářské práce je mapování zahraničních výzkumů zabývajících se vztahem médií (televize a internetu) a dětí v zemích EU za období 1990 až 2010. Televize se v životech dětí objevuje v padesátých letech minulého ...
Cílem bakalářské práce je mapování zahraničních výzkumů zabývajících se vztahem médií (televize a internetu) a dětí v zemích EU za období 1990 až 2010. Televize se v životech dětí objevuje v padesátých letech minulého ...
Boj o identitu na poli hongkongské kinematografie (60.-80. léta 20. století)
The battle for identity:Hong Kong cinematography from 60s to 80s
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bednařík, Petr
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 17. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The purpose of this bachelor thesis titled The Battle for Identity: Hong Kong Cinematography from 60s to 80s is to analyze the battle for different kinds of Hong Kong identity within Hong Kong cinematography. The thesis ...
Cílem bakalářské práce s názvem Boj o identitu na poli hongkongské kinematografie (60. - 80. léta 20. století) je analyzovat boj o různé dimenze identity v rámci hongkongské filmové tvorby, práce je primárně zaměřena na ...
Cílem bakalářské práce s názvem Boj o identitu na poli hongkongské kinematografie (60. - 80. léta 20. století) je analyzovat boj o různé dimenze identity v rámci hongkongské filmové tvorby, práce je primárně zaměřena na ...
Propagace českých televizních pořadů prostřednictvím Facebooku
Promotion of original czech tv shows through facebook
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Čermák, Miloš
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 19. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Konstrukce zdravého životního stylu v médiích na příkladu pořadu "Jste to, co jíte"
Construction of a healthy in the media ullustrated by TV show "Jste to, co jíte"
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štechová, Markéta
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 19. 06. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce "Konstrukce zdravého životního stylu v médiích na příkladu pořadu Jste to, co jíte" se zabývá tímto pořadem televize Prima Family a tím, jak konstruuje obraz zdravého životního stylu. V teoretické části ...
Bachelor thesis "Construction of a healthy lifestyle in the media illustrated by TV show Jste to, co jíte" deals with this TV Prima Family show and presents how they construct an image of healthy lifestyle. In the theoretical ...
Bachelor thesis "Construction of a healthy lifestyle in the media illustrated by TV show Jste to, co jíte" deals with this TV Prima Family show and presents how they construct an image of healthy lifestyle. In the theoretical ...
Jazykové nešvary v současném českém interview
Language mistakes that czech journalists makes in a present interview
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šoltys, Otakar
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 17. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce s názvem "Jazykové nešvary v současném českém interview" se věnuje žánru rozhovor (interview) v té podobě, jakou nám nabízí současná mediální produkce. Práce se zabývá všemi podobami rozhovoru, které se ...
The bachelor thesis "Language mistakes that czech journalists makes in a present interview" is dedicated to journalistic genre interview in a form that presnts contemporary Czech media. The thesis deals with all forms of ...
The bachelor thesis "Language mistakes that czech journalists makes in a present interview" is dedicated to journalistic genre interview in a form that presnts contemporary Czech media. The thesis deals with all forms of ...
Komparace marketingové komunikace televizních show Česko Slovensko má talent a Talentmania
Comparison of Marketing Communication of TV shows Czechoslovakia's Got Talent and Talentmania
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce Komparace marketingové komunikace televizních show Česko Slovensko má talent a Talentmania si klade za cíl v teoretické části nejprve popsat změny, které ovlivňují současnou situaci na lokálním i zahraničních ...
This thesis, called 'A Comparison of the Marketing Communication for the Česko Slovensko má talent and Talentmania TV Shows', pursues the objective of describing, in the theoretical section, the changes that influence the ...
This thesis, called 'A Comparison of the Marketing Communication for the Česko Slovensko má talent and Talentmania TV Shows', pursues the objective of describing, in the theoretical section, the changes that influence the ...