Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Negativní, difamující a zesměšňující politické kampaně v ČR v letech 2006 až 2010 a jejich dopady na veřejnou politiku [PRÁCE DOČASNĚ ZNEVEŘEJNĚNA]
Negative, defamatory and mocking political campaigns in the Czech Republic in the years 2006 - 2010 and their effects on public politics [THESIS TEMPORARILY NOT PUBLICLY AVAILABLE]
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Háva, Petr
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 23. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Do České republiky vstoupil spolu s demokratickou politickou soutěží po roce 1989 také fenomén politického marketingu a s parlamentními volbami v roce 2006 rovněž jeho vyhraněná podoba negativních volebních kampaní. ...
The phenomenon of political marketing entered - together with democratic political competition - the Czech Republic after 1989. Together with parliamentary elections in 2006 a strong negative election campaigns appeared. ...
The phenomenon of political marketing entered - together with democratic political competition - the Czech Republic after 1989. Together with parliamentary elections in 2006 a strong negative election campaigns appeared. ...