Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Rozbor vybraného obdobia spoločnosti Polaroid a využitie instantnej fotografie ako marketingového nástroja
Analysis of a selecter period of Polaroid company and usage of instant photography as a marketing toll
Rozbor vybraného období společnosti Polaroid a využití instantní fotografie jako marketingového nástroje
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 19. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Táto bakalárska práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou spoločnosti Polaroid a taktiež pojednáva o využívaní instantnej fotografie ako nástroja marketingu. Spoločnosť Polaroid, ktorá sa vďaka svojmu zakladateľovi ...
This thesis discusses marketing communication of Polaroid company and also defines and describes the usage of instant photography as a marketing tool. Polaroid company, one of the most iconic brands thanks to its founder, ...
This thesis discusses marketing communication of Polaroid company and also defines and describes the usage of instant photography as a marketing tool. Polaroid company, one of the most iconic brands thanks to its founder, ...
Nové média ako dóležitá súčasť marketingovej komunikácie eventov elektronickej hudby
New media as an important part of marketing communication of electronic music events
Nová média jako důležitá součást marketingové komunikace eventů elektronické hudby
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 25. 09. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Kampaň "Vše co můžu" a jej komunikačná stratégia
The campaign "Everything I can" and its commutication strategy
Kampaň "Vše co můžu" a její komunikační strategie
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 15. 06. 2010
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Predmetom bakalárskej práce "Kampaň "Vše co můžu" a jej komunikačná stratégia" je analýza kampane zameranej na propagáciu vakcíny Silgard, ktorá znižuje riziko ochorenia na rakovinu krčka maternice. V Českej republike bola ...
The subject of this bachelor thesis is "Campaign "Everything I can" its communication strategy" is an analysis of a campaign aimed at a propagation of a vaccine called Silgard that reduces the risk of getting cervical ...
The subject of this bachelor thesis is "Campaign "Everything I can" its communication strategy" is an analysis of a campaign aimed at a propagation of a vaccine called Silgard that reduces the risk of getting cervical ...
Negatívne kampane v politickom marketingu na príklade prezidentských volieb na Slovensku v roku 2014
Negative Campaigns in Political Marketing during Presidential Election in Slovakia in 2014
Negativní kampaně v politickém marketingu na příkladu prezidentských voleb na Slovensku v roce 2014
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Shavit, Anna
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 27. 01. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práca je zameraná na využitie negatívnej komunikácie v oblasti politického marketingu počas prezidentských volieb na Slovensku v roku 2014. Táto problematika v sebe zahŕňa vymedzenie teórie tohto špecifického štýlu komunikácie ...
This thesis focuses on the usage of negative campaigns in political marketing during presidential election in Slovakia in 2014. It provides information from theoretical background of this specific style of communication ...
This thesis focuses on the usage of negative campaigns in political marketing during presidential election in Slovakia in 2014. It provides information from theoretical background of this specific style of communication ...
Event marketing v oblasti módy so zameraním na český internetový obchod Footshop
Event marketing in the fashion field with the focus on Czech e-shop Footshop
Event marketing v oblasti módy se zaměřením na český internetový obchod Footshop
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 12. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalárska práca s názvom "Event marketing v oblasti módy so zameraním na český internetový obchod Footshop" poskytuje analýzu marketingovej komunikácie vybranej spoločnosti, pričom vychádza z teoretických základov marketingu ...
The aim of this bachelor thesis called "Event marketing in the fashion field with a focus on the Czech online store Footshop" provides an analysis of marketing communication of a selected company, based on the theoretical ...
The aim of this bachelor thesis called "Event marketing in the fashion field with a focus on the Czech online store Footshop" provides an analysis of marketing communication of a selected company, based on the theoretical ...