Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Prediction markets, mediace pomocí tržních mechanismů
Prediction Markets - Trade Based Mediation
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Švelch, Jaroslav
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 20. 06. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Prediction markets, mediace pomocí tržních mechanismů Tomáš Randus Abstrakt Predikční trhy jsou systémy, které využívají tzv. kolektivní inteligenci, crowdsourcing a gamifikaci pro zpracovávání velkého množství informací. ...
Prediction Markets -Trade Based Mediation Tomáš Randus Abstract Prediction markets are a collective intelligence, crowdsourcing and gamification based information systems. They organize and validate a wide information ...
Prediction Markets -Trade Based Mediation Tomáš Randus Abstract Prediction markets are a collective intelligence, crowdsourcing and gamification based information systems. They organize and validate a wide information ...
Volby 2012: analýza mediální stránky předvolební kampaně KDU-ČSL
The elections 2012: analysis of the media aspectof the election campaign of KDU-ČSL
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dolanský, Pavel
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 30. 01. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The atmosphere of the election campaign before the elections in October 2012 was not such fierce as during the last campaign. It was mainly due to absence of a major topic that would polarise the society, like the health ...
Atmosféra předvolební kampaně před krajskými a senátními volbami konanými v říjnu r. 2012 nebyla v porovnání s minulou kampaní již tolik vyostřená. Bylo to především kvůli absenci tématu polarizujícího společnost, jakým v ...
Atmosféra předvolební kampaně před krajskými a senátními volbami konanými v říjnu r. 2012 nebyla v porovnání s minulou kampaní již tolik vyostřená. Bylo to především kvůli absenci tématu polarizujícího společnost, jakým v ...
Zavedení klasifikace audiovizuálních produktů dle vhodnosti pro věkové skupiny v České republice
The implementation of rating of the audivisual products by suatibility for age groups in the Czech republic
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Wolák, Radim
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 25. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práce "Zavedení klasifikace audiovizuálních produktů dle vhodnosti pro věkové skupiny v České republice" se zabývá problematikou klasifikace audiovizuálních děl v našem mediálním prostředí. Text nejprve analyzuje, ...
The diploma thesis "The Implementation of rating of the audio-visual products by suitability for age groups in the Czech Republic" deals with issues of classification of audio- visual products in Czech medial space. At ...
The diploma thesis "The Implementation of rating of the audio-visual products by suitability for age groups in the Czech Republic" deals with issues of classification of audio- visual products in Czech medial space. At ...
Uplatnění médií ve volném čase dětí ve věku od 9 do 15 let
The use of media in leisure time of children from 9 to 15 years old
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Wolák, Radim
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 19. 06. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o možnostech využívání médií, především tisku (časopisů a novin), rozhlasu, televize a internetu- ve volném čase dětí ve věku od 9 do 15 let. Cílem práce je poukázat na vhodné způsoby využívání ...
The thesis discusses the possibilities of using mass media, especially print (magazines and newspapers), radio, television and the internet- in leisure time of children ages 9 to 15 years. The aim of this thesis is to ...
The thesis discusses the possibilities of using mass media, especially print (magazines and newspapers), radio, television and the internet- in leisure time of children ages 9 to 15 years. The aim of this thesis is to ...