Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
US, Russian and Chinese Arctic Policy as precursors for their foreign policy
Americká, ruská a čínská politika pro Arktidu jako zdroj a původ pro jejich zahraniční politiky
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Svoboda, Karel
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 14. 09. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Leonardo Burda Thesis Abstract Warming waters in the High North return the Arctic Circle to the forefront of the world's geopolitical chessboard. Reports of ice-free waters in the Northwest Passage, coupled with a resurgence ...
The conceptions of National Identity in Hungary and Finland in the context of the European Union.
Koncepty maďarské a finské národní identity v kontextu Evropské unie.
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Weiss, Tomáš
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 23. 09. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: 1. Abstract The European Union has transformed enormously during the last three of decades from a purely economic institution to a political project which has generated a strong nationalist backlash from several countries, ...
1. Abstrakt Evropská unie se v posledních třech dekádách výrazně proměnila z čistě ekonomické instituce na politický project vyvolávající silnou nacionalistickou odezvu v několika postkomunistických zemích jako např. v ...
1. Abstrakt Evropská unie se v posledních třech dekádách výrazně proměnila z čistě ekonomické instituce na politický project vyvolávající silnou nacionalistickou odezvu v několika postkomunistických zemích jako např. v ...
Analyze the Bologna Process and European Higher Education Integration from the perspective of Government Network Structure Theory
Analýza boloňského procesu a integrace evropského vysokoškolského vzdělání z hlediska Government Network Structure Theory
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Young, Mitchell
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 22. 09. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: In 1999, France, Germany, the United Kingdom and Italy jointly signed the Bologna Declaration and proposed to establish an open European Higher Education Area (EHEA). The Bologna Process promoted the integration of higher ...
ABSTRAKTNÍ V roce 1999, Francie, Německo, Spojené království a Itálie společně podepsaly Boloňskou deklaraci a navrhly vytvoření otevřeného evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání. Boloňský proces podporoval integraci ...
ABSTRAKTNÍ V roce 1999, Francie, Německo, Spojené království a Itálie společně podepsaly Boloňskou deklaraci a navrhly vytvoření otevřeného evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání. Boloňský proces podporoval integraci ...