Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Srovnání korporátní komunikace českých společností prostřednictvím sociální sítě Twitter
Comparison of corporate communication of Impact Hub via social network Twitter
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Máchová, Eva
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá korporátní komunikací na síti Twitter. V teoretické části se zaměřuje na její základní charakteristiku, vývoj popularity a současnou pozici. Dále se soustředí na Twitter v České republice, profilaci ...
This bachelor's thesis deals with corporate communication on Twitter. The theoretical part focuses on the basic characteristics of the platform, gaining popularity through time and its current position in the public and ...
This bachelor's thesis deals with corporate communication on Twitter. The theoretical part focuses on the basic characteristics of the platform, gaining popularity through time and its current position in the public and ...
Srovnání kampaní české vlády a americké vládní organizace AdCouncil se zaměřením na sociální kampaně proti alkoholu za volantem
Comparison of Czech governmental campaigns and American AdCouncil campaigns with a focus on social campaigns against drunk driving
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Denisa
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce "Srovnání kampaní české vlády a americké vládní organizace Ad Council se zaměřením na sociální kampaně proti alkoholu za volantem" pojednává o kampani "Nemyslíš, zaplatíš!" od Ministerstva dopravy České ...
The bachelor's thesis "Comparison of Czech governmental campaigns and American Ad Council campaigns with a focus on social campaigns against drunk driving" deals with the Czech campaign titled, "Nemyslíš, zaplatíš!" (You ...
The bachelor's thesis "Comparison of Czech governmental campaigns and American Ad Council campaigns with a focus on social campaigns against drunk driving" deals with the Czech campaign titled, "Nemyslíš, zaplatíš!" (You ...