Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 271
Pravda v současné fotožurnalistice: Digitální manipulace obrazu jako prostředek přesvědčování
Truth at photojournalism: Digital image manipulation as a means of persuasion
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lábová, Alena
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 16. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce Pravda v současné fotožurnalistice: Digitální manipulace obrazu jako prostředek přesvědčování se zabývá digitální manipulací fotografií v médiích po stránce formální i obsahové. Práce se dělí na tři části. ...
The bachelor thesis Truth in current photojournalism: Digital manipulation of images as a mean of persuasion analyzes the digital manipulation of news photography used in media in the emphasis on the persuasive function ...
The bachelor thesis Truth in current photojournalism: Digital manipulation of images as a mean of persuasion analyzes the digital manipulation of news photography used in media in the emphasis on the persuasive function ...
Využití jazykových stereotypů ženské a mužské komunikace v současných médiích: rozbor genderových jazykových prostředků na příkladu časopisů Cosmopolitan a Esquire
Usage of langue stereotypes of female and male communication in contemporarymedia: analysisof gender language instruments on exemple of magazines Cosmopolitan and Esquire
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirák, Jan
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 17. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This thesis discusses the usage of stereotypical ideas concerned the communication of men and women and usage of language tools typical for male and female speech in the language of contemporary media. In theoretical part ...
Tato práce se zabývá využitím stereotypních představ o komunikaci mužů a žen a využitím jazykových prostředků typických pro ženskou a mužskou mluvu v jazyce současných médií. V teoretické části práce se snažíme propojit ...
Tato práce se zabývá využitím stereotypních představ o komunikaci mužů a žen a využitím jazykových prostředků typických pro ženskou a mužskou mluvu v jazyce současných médií. V teoretické části práce se snažíme propojit ...
Role českých veřejnoprávních médií v diskurzu důchodové reformy
The role of the Czech public media in the pension reform discourse
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Háva, Petr
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 02. 02. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The thesis 'The role of the Czech public media in the pension reform discourse' aims to provide a critical reflection on the role of the Czech Television and the Czech Radio in the debate over the changes in the pension ...
Cílem diplomové práce "Role českých veřejnoprávních médií v diskurzu důchodové reformy" je kritická reflexe významu České televize a Českého rozhlasu v rámci debaty o změnách v důchodovém systému České republiky. Hlavní ...
Cílem diplomové práce "Role českých veřejnoprávních médií v diskurzu důchodové reformy" je kritická reflexe významu České televize a Českého rozhlasu v rámci debaty o změnách v důchodovém systému České republiky. Hlavní ...
Osobnost a dílo autora literatury faktu v mediálních a společensko-politických metamorfozách doby
Personality and work of Karel Richter,author of the non-fiction literature in the medial and socio-political metamorphoses of time
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 01. 02. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práce "Osobnost a dílo autora literatury faktu v mediálních a společensko-politických metamorfózách doby" zachycuje vliv všech aspektů vývoje komunikačního procesu (změny společensko-politické situace i literatury ...
The Thesis entitled "The Personality and Work of the Author of the Non fiction literature in the Media and the Socio-Political Metamorphoses of the Time" describes the influence of the various aspects of the communication ...
The Thesis entitled "The Personality and Work of the Author of the Non fiction literature in the Media and the Socio-Political Metamorphoses of the Time" describes the influence of the various aspects of the communication ...
Globální terorismus a média jako prostředek komunikace
Global Terrorism and the Media as the Means of Communication
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Střítecký, Vít
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 13. 09. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The master thesis Global terrorism and the media as the means of communication focuses on examining the relationship between terrorist organisations and the news media which play a key role in planning terrorist attacks. ...
Diplomová práce Globální terorismus a média jako prostředek komunikace se zaměřuje na zkoumání vztahu mezi teroristickými organizacemi a zpravodajskými médii, která hrají klíčovou roli při plánování teroristických útoků. ...
Diplomová práce Globální terorismus a média jako prostředek komunikace se zaměřuje na zkoumání vztahu mezi teroristickými organizacemi a zpravodajskými médii, která hrají klíčovou roli při plánování teroristických útoků. ...
Mediální obraz MS v klasickém lyžování v Liberci v denících MF Dnes a Právo
The picture of FIS Nordic World Ski Championship in Liberec presented in MF Dnes and Právo
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Köpplová, Barbara
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 31. 01. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Hlavním cílem diplomové práce je prezentovat metodu kvalitativní analýzy v praxi na mediálním obrazu sportovního podniku celosvětového charakteru v ČR ve dvou českých celostátních denících. Práce s názvem Mediální obraz ...
This diploma thesis called The Picture of Presentation of Crosscountry Skiing in Mlada Fronta Dnes and Pravo is about how the picture of Crosscountry Skiing world championships changed in the period, which was the subject ...
This diploma thesis called The Picture of Presentation of Crosscountry Skiing in Mlada Fronta Dnes and Pravo is about how the picture of Crosscountry Skiing world championships changed in the period, which was the subject ...
Mediální obraz fotbalu ve zpravodajském servisu ČTK v letech 2000-2010.
Media image of football in the Czech news agency press service in the years 2000-2010
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Trunečková, Ludmila
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 31. 01. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je deskripce a analýza současného mediálního obrazu fotbalu vytvářeného Českou tiskovou kanceláří v prvním desetiletí 21. století. Konkrétní vzorek ukazuje změny v objemu, tematickém zaměření a ...
The objective of this thesis is to describe and analyze the current media image of football that was developed in the first decade of the 21st century by the Czech News Agency (CTK). Using particular samples I am aiming ...
The objective of this thesis is to describe and analyze the current media image of football that was developed in the first decade of the 21st century by the Czech News Agency (CTK). Using particular samples I am aiming ...
Psychologické aspekty narace v mediálních obsazích
Psychological aspects of narration in mediacontens
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šoltys, Otakar
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 23. 01. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Předložená práce se zabývá tématem narace v mediálních obsazích. Zvažuje psychologické poznatky v souvislosti s užitím médií, zejména televize. Klíčovým tématem je mýtus, který zkoumá z psychologického hlediska. Mýtus je ...
The topic of narration in media contents is the main subject of my thesis. Psychological findings related to use of media, and television in particular, are contemplated. Myth which is examined from a psychological perspective ...
The topic of narration in media contents is the main subject of my thesis. Psychological findings related to use of media, and television in particular, are contemplated. Myth which is examined from a psychological perspective ...
Proměny téže reklamní kampaně v závislosti na médiu (znaky, znakové systémy a sémiotika)
The Changes Of An Advertising Campaign In Dependency Of The Medium In Action (Signs, Sign Systeme and Semiotics)
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šoltys, Otakar
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tématem práce je proměnlivost druhé vlny reklamní kampaně projektu CHODICILIDE.CZ v závislosti na médiu, které ji prezentuje. Jedná se o sociální kampaň nadace Sirius, která netradičním způsobem již několik let upozorňuje ...
The topic of this thesis is the variability of the second wave of the advertising campaign "CHODICILIDE.CZ" in dependency of the media in action. This campaign is a social advertising project by the Sirius Foundation. This ...
The topic of this thesis is the variability of the second wave of the advertising campaign "CHODICILIDE.CZ" in dependency of the media in action. This campaign is a social advertising project by the Sirius Foundation. This ...
Antikomunistická propaganda v USA 1945-1975
Anticommunist propaganda in the United States 1945-1975
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kozák, Kryštof
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 14. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Antikomunistická propaganda slavila své největší úspěchy od konce 40. let 20. století až do počátku války ve Vietnamu. Dokázala americkou společnost přesvědčit o důležitosti účasti v korejské válce, doma se jí podařilo ...
Anticommunist propaganda achieved its greatest success in the period from the late 40s of the 20th century until the beginning of the Vietnam War. It managed to convince the American society of participation in the Korean ...
Anticommunist propaganda achieved its greatest success in the period from the late 40s of the 20th century until the beginning of the Vietnam War. It managed to convince the American society of participation in the Korean ...