Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Životní styl za První republiky na příkladu gastronomie v českém dobovém tisku
Life style in Czechoslovakia (1918 - 1938) described in gastronomy sections in newspapers and journals of that time
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Köpplová, Barbara
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 20. 10. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The popularity of the First Czechoslovak Republic in today's press is evident. The rebirth of Czech cuisine is apparent in an inland gastronomy in the last five or seven years. Both chefs and food writers refer to the First ...
Popularita období první republiky je z obsahu současných médií zřejmá. Zhruba v posledních pěti sedmi letech je v tuzemské gastronomii patrná renesance české kuchyně. Šéfkuchaři i novináři píšící o jídle se stále častěji ...
Popularita období první republiky je z obsahu současných médií zřejmá. Zhruba v posledních pěti sedmi letech je v tuzemské gastronomii patrná renesance české kuchyně. Šéfkuchaři i novináři píšící o jídle se stále častěji ...
Legitimita médií veřejné služby v 21. století: role analýzy publika
The Legitimacy of Public Service Media in the 21st Century: The Role of Audience Analysis
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Nečas, Vlastimil
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 16. 03. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The dissertation thesis addresses the current position of European public service media. After many years in the position of naturally monopolistic broadcasters, these media are competing for attention not only with a ...
Disertační práce se zabývá aktuálním postavením médií veřejné služby v Evropě. Popisuje situaci, kdy tato média po dlouhých letech v pozici přirozeně monopolních vysílatelů soupeří o pozornost nejen s řadou soukromých ...
Disertační práce se zabývá aktuálním postavením médií veřejné služby v Evropě. Popisuje situaci, kdy tato média po dlouhých letech v pozici přirozeně monopolních vysílatelů soupeří o pozornost nejen s řadou soukromých ...