Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 41
Koniec Wetten dass...? Dialogická analýza zábavnej show
The end of Wetten dass...? The dialogic analysis of an entertainment show
Konec Wetten dass...? Dialogická analýza zábavné šou
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bednařík, Petr
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 02. 02. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Témou mojej diplomovej práce je dialogická analýza nemeckej televíznej show Wetten, dass...? Cieľom mojej práce je na základe skúmania dvoch vybraných častí tejto show, analyzovať do akej miery je show aj napriek jej ...
This master's thesis presents the dialogical analysis of the German TV show 'Wetten, dass...?'.The main target is to analyse the internal as well as the external dialogical structure of two Wetten, dass...? shows. The ...
This master's thesis presents the dialogical analysis of the German TV show 'Wetten, dass...?'.The main target is to analyse the internal as well as the external dialogical structure of two Wetten, dass...? shows. The ...
Medzi dvoma svetmi: časopis Ženské Listy a život českých žien v Amerike v rokoch 1894-1901
Between Two Worlds:Life of Czech Women in the USA and the Magazine Ženské Listy (Women's Gazette)
Mezi dvěma světy:Život českých žen v USA a časopis Ženské Listy, 1894-1901
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Köpplová, Barbara
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 26. 06. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práca skúma časopis Ženské Listy, ktorý bol prvým časopisom vydávaným pre české ženy v Spojených štátoch. Časopis založili v roku 1894 Čechoameričanka Jozefína Humpal- Zemanová a Češka Karla Máchová, pričom ...
The thesis is a study of the magazine Ženské Listy (The Women's Gazette), which was the first magazine published for Czech women in the United States. The magazine was founded by Josephine Humpal-Zeman and Karla Machova ...
The thesis is a study of the magazine Ženské Listy (The Women's Gazette), which was the first magazine published for Czech women in the United States. The magazine was founded by Josephine Humpal-Zeman and Karla Machova ...
Nové média a ich využitie v marketingovej komunikácii na príkladoch spoločností Alza.cz a Mall.cz
New media and their use in marketing communication on the examples of Alza.cz and Mall.cz
Nová média a jejich využití v marketingové komunikaci na příkladech společností Alza.cz a Mall.cz
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 14. 09. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Reprezentácia ľudí žijúcich s HIV/AIDS v českých médiách
Representation of people living with HIV/AIDS in the Czech media
Reprezenta lidí žijící s HIV/AIDS v českých médiích
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vochocová, Lenka
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 22. 06. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The diploma thesis focuses on the media representation of people living with HIV or AIDS in the five most widely read Czech daily newspapers (Blesk, Mladá fronta DNES, Právo, Lidové noviny, Hospodářské noviny) and their ...
Diplomová práca sa sústredí na mediálnu reprezentáciu ľudí žijúcich s HIV alebo AIDS v piatich najčítanejších českých denníkoch (Blesk, Mladá fronta DNES, Právo, Lidové noviny, Hospodářské noviny) a ich webových portáloch ...
Diplomová práca sa sústredí na mediálnu reprezentáciu ľudí žijúcich s HIV alebo AIDS v piatich najčítanejších českých denníkoch (Blesk, Mladá fronta DNES, Právo, Lidové noviny, Hospodářské noviny) a ich webových portáloch ...
Reprezentácia vybraných historicky významných událostí a konšpiračných teorií s nimi súvisiacimi vo vybraných mainstremových a alternatívnych slovenských médiách
Media representation of historical milestones and related conspiracy theories in mainstream and alternative media in Slovakia
Reprezentace vybraných historicky významných událostí a konspiračních teorií s nimi souvisejících ve vybraných mainstreamových a alternativních slovenských médiích
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Cebe, Jan
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 23. 06. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The Diploma thesis named Media representation of selected events and related conspiracy theories in mainstream and alternative media in Slovakia is focused on media representation of historical events related to Slovak ...
Diplomová práca s názvom Reprezentácia vybraných udalostí a konšpiračných teórií s nimi súvisiacimi vo vybraných mainstreamových a alternatívnych slovenských médiách je zameraná na mediálnu reprezentáciu slovenských ...
Diplomová práca s názvom Reprezentácia vybraných udalostí a konšpiračných teórií s nimi súvisiacimi vo vybraných mainstreamových a alternatívnych slovenských médiách je zameraná na mediálnu reprezentáciu slovenských ...
Nákupné maniačky - show o móde alebo reality show?
Nákupné maniačky - fashion show or reality show?
Nákupné maniačky - show o módě nebo reality show?
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vochocová, Lenka
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 27. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práca sa sústredí na slovenskú televíznu show Nákupné maniačky a jej publikum. Cieľom práce je odhaliť motivácie vedúce k sledovaniu tejto show a zistiť, či ju diváčky vnímajú buď ako módnu show z ktorej môžu ...
The Master's thesis is focused on the Slovakian TV show Nákupné maniačky and its' audience. The purpose of the thesis is to reveal the motivations leading to watching this show and to explore, whether the viewers perceive ...
The Master's thesis is focused on the Slovakian TV show Nákupné maniačky and its' audience. The purpose of the thesis is to reveal the motivations leading to watching this show and to explore, whether the viewers perceive ...
Mediální reprezentace kauzy Gorilla ve slovenských a českých médiích
Media representation of the "Gorilla" case in slovak and czech media
xxx
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Nečas, Vlastimil
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 25. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práca sa zaoberá mediálnym obrazom politickej kauzy Gorila v slovenských a českých spravodajských denníkoch. Teoretickým základom práce je charakteristika a rozne aspekty vzťahu politiky a médií v danom spoločenskom ...
The diploma thesis deals with media representation of Slovak political case "Gorilla" in Slovak and Czech print dailies. The thesis builds upon the theoretical principles of the relationship between politics and media in ...
The diploma thesis deals with media representation of Slovak political case "Gorilla" in Slovak and Czech print dailies. The thesis builds upon the theoretical principles of the relationship between politics and media in ...
Mediálna reprezentácia súčasných politických líderiek a gender diskurz v online prostredí
Media representation of current female political readers and gender discourse in online enviroment
Mediální reprezentace současných politických leaderek a gender diskurze v online prostředí
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vochocová, Lenka
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 24. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The quantitative and qualitative analysis of the media representation of political leaders in the articles published on the Facebook pages and of the form of discussion under the articles creates fairly comprehensive picture ...
Kvantitatívna a kvalitatívna analýza toho, ako vyzerá mediálna reprezentácia politických líderiek v článkoch publikovaných na facebookových stránkach a akú podobu má diskusia užívateľov pod danými článkami nám vytvára ...
Kvantitatívna a kvalitatívna analýza toho, ako vyzerá mediálna reprezentácia politických líderiek v článkoch publikovaných na facebookových stránkach a akú podobu má diskusia užívateľov pod danými článkami nám vytvára ...
Postavenie a význam humoristických relácií v Československej televízii v rokoch normalizácie (1969-1989)-fenomén humoristickej dvojice Lasica a Satinský
The Role and Importance of Humorous Television Programs in Czechoslovak Television in The Years of Normalization (1969-1989) Phenomenon of Comic Pair Lasica and Satinský
Postavení a význam humoristických relací v letech normalizace. Fenomén humoristické dvojice Lasica a Satinský
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bednařík, Petr
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 21. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práca "Postavenie a význam humoristických relácií v Československej televízii v rokoch normalizácie. Fenomén humoristickej dvojice Lasica a Satinský," pojednáva o význame humoristických relácií v programovej ...
The Master's thesis "The Role and Importance of Humorous Television Programs in Czechoslovakia in The Years of Normalization. The Phenomenon of a Comic Pair Lasica and Satinský,"discusses the importance of humorous shows ...
The Master's thesis "The Role and Importance of Humorous Television Programs in Czechoslovakia in The Years of Normalization. The Phenomenon of a Comic Pair Lasica and Satinský,"discusses the importance of humorous shows ...
Odlišnosti v produkcii ženských časopisov medzi Slovenskou a Českou republikou
The differences between Slovak and Czech Republic in production of magazines for women
Odlišnosti v produkci ženských časopisů medzi Slovenskou a Českou republikou
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirák, Jan
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 25. 06. 2007
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Ženské časopisy tvoří významný podíl časopis českého trhu na Slovensku i v České republice. V diplomové práci jsme zkoumali, do jaké podoby se trh s ženskými časopisy vyvinul v jednotlivých státech po rozdělení České a ...
The thesis is called The Differences between Slovak and Czech Republic in Production of Magazines for Women. Its purpose is to find the differences between Czech and Slovak market with magazines for women and to reason and ...
The thesis is called The Differences between Slovak and Czech Republic in Production of Magazines for Women. Its purpose is to find the differences between Czech and Slovak market with magazines for women and to reason and ...