Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Nové trendy v získávání zákazníků prostřednictvím platforem online marketingu na příkladu společnosti ŠKODA AUTO a.s.
New trends in acquiring customers through online marketing platforms on the example of ŠKODA AUTO a.s.
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 14. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) ŠKODA AUTO a.s. se v dnešní době, kvůli změnám, které s sebou přinesla technologie chytrých telefonů a internetu, snaží oslovovat zákazníky čím dál tím víc digitální komunikací. Práce se zaměří na používání ...
ŠKODA AUTO Inc. is nowadays trying to reach out to customers more with digital communication because of the changes brought by the technology of smartphones and the internet. This theses focuses on the techniques of online ...
ŠKODA AUTO Inc. is nowadays trying to reach out to customers more with digital communication because of the changes brought by the technology of smartphones and the internet. This theses focuses on the techniques of online ...