Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Značka Pandora na českém trhu od roku 2010-2014
The Company Pandora on The Czech market in 2010-2014
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Shavit, Anna
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce Značka Pandora na českém trhu od roku 2010-2014 se zabývá popisem společnosti PANDORA, její marketingovou strategií a formami komunikace, které aplikuje na českém trhu. Dále také popisuje vstup značky na ...
Bachelor thesis The Company Pandora on The Czech market in 2010-2014 deals with the company PANDORA and its marketing strategy and communication forms, which the company applies on the Czech market. It also describes the ...
Bachelor thesis The Company Pandora on The Czech market in 2010-2014 deals with the company PANDORA and its marketing strategy and communication forms, which the company applies on the Czech market. It also describes the ...
Komunikační aktivity ZOO Praha v období let 2010-12 a jejich historické souvislosti
Communication Activities of ZOO Prague in the Period 2010-12 and Their Historical Context
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Orban, Karol
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato bakalářská práce si klade za cíl seznámení se základní problematikou art marketingu a komunikace neziskové organizace na příkladu ZOO Praha. Její metodou je pozorování a následná deskripce hlavních komunikačních a ...
This thesis aims to introduce and analyse the basic methods of arts marketing and marketing communications used by nonprofit organizations using the example of Prague Zoo. Selected method of this thesis is the observation ...
This thesis aims to introduce and analyse the basic methods of arts marketing and marketing communications used by nonprofit organizations using the example of Prague Zoo. Selected method of this thesis is the observation ...
Marketingová komunikace firmy Bayer se zřetelem na uvedení produktu Foresto na český trh
Marketing communication of the company Bayer, focused on placing the Foresto product on the Czech market
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 23. 01. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce "Marketingová komunikace firmy Bayer se zřetelem na uvedení produktu Foresto na český trh" se bude věnovat rozboru marketingové komunikace jedné z největších farmaceutických firem na českém trhu, která se ...
The bachelor thesis called " Marketing communication of the company Bayer, focused on placing the Foresto product on the Czech market " is focused on the analysis of marketing communication of one of the largest pharmaceutical ...
The bachelor thesis called " Marketing communication of the company Bayer, focused on placing the Foresto product on the Czech market " is focused on the analysis of marketing communication of one of the largest pharmaceutical ...
Komparace komunikace papeže Františka a papeže Benedikta XVI.
Comparasion of communication of pope Francis and pope Benedict XVI.
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce "Komparace komunikace papeže Františka a papeže Benedikta XVI." si klade za cíl porovnat marketingovou a mediální komunikaci dvou posledních úřadujících papežů - papeže Františka (2013-současnost) a papeže ...
Bachelor thesis "The Comparison of Communication of Pope Francis and Pope Benedict XVI." aims to compare marketing and media communication of last two reigning popes - Pope Francis (2013-present) and Pope Benedict XVI. ...
Bachelor thesis "The Comparison of Communication of Pope Francis and Pope Benedict XVI." aims to compare marketing and media communication of last two reigning popes - Pope Francis (2013-present) and Pope Benedict XVI. ...
Komunikační aktivity v segmentu ochucených piv: Staropramen Cool v letech 2011-2014
Communication activities in flavoured beer segment: Staropramen Cool in 2011-2014
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá komunikačními aktivitami značky Staropramen Cool v časovém rozmezí 2011-2014. Jejím hlavním cílem je metodou komparativní analýzy porovnat komunikační aktivity značky v jednotlivých letech a ...
The bachelor thesis deals with communication activities of Staropramen Cool brand in the timeframe 2011-2014. Its main objective is to compare communication activities in individual years by the method of comparative ...
The bachelor thesis deals with communication activities of Staropramen Cool brand in the timeframe 2011-2014. Its main objective is to compare communication activities in individual years by the method of comparative ...
Komunikační strategie společnosti Peugeot ČR v letech 2012-2014
Communication strategy of Peugeot Czech Republic in 2012-2014
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) První část bakalářské práce "Komunikační strategie společnosti Peugeot ČR v letech 2012 - 2014" se věnuje představení teoretického základu, který je pro další části práce nezbytný. Představeny jsou pojmy jako ...
The first part of this bachelor thesis "The communication strategy of Peugeot Czech Republic in the years 2012 - 2014" focuses on the introduction of the theoretical base, which is essential part of the other parts of this ...
The first part of this bachelor thesis "The communication strategy of Peugeot Czech Republic in the years 2012 - 2014" focuses on the introduction of the theoretical base, which is essential part of the other parts of this ...