Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Marketingová komunikace firmy Bayer se zřetelem na uvedení produktu Foresto na český trh
Marketing communication of the company Bayer, focused on placing the Foresto product on the Czech market
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 23. 01. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce "Marketingová komunikace firmy Bayer se zřetelem na uvedení produktu Foresto na český trh" se bude věnovat rozboru marketingové komunikace jedné z největších farmaceutických firem na českém trhu, která se ...
The bachelor thesis called " Marketing communication of the company Bayer, focused on placing the Foresto product on the Czech market " is focused on the analysis of marketing communication of one of the largest pharmaceutical ...
The bachelor thesis called " Marketing communication of the company Bayer, focused on placing the Foresto product on the Czech market " is focused on the analysis of marketing communication of one of the largest pharmaceutical ...
Komunikační strategie společnosti Peugeot ČR v letech 2012-2014
Communication strategy of Peugeot Czech Republic in 2012-2014
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) První část bakalářské práce "Komunikační strategie společnosti Peugeot ČR v letech 2012 - 2014" se věnuje představení teoretického základu, který je pro další části práce nezbytný. Představeny jsou pojmy jako ...
The first part of this bachelor thesis "The communication strategy of Peugeot Czech Republic in the years 2012 - 2014" focuses on the introduction of the theoretical base, which is essential part of the other parts of this ...
The first part of this bachelor thesis "The communication strategy of Peugeot Czech Republic in the years 2012 - 2014" focuses on the introduction of the theoretical base, which is essential part of the other parts of this ...