Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
In-Store marketingové aktivity Bageterie Boulevard v letech 2014 a 2015 s důrazem na jazykovou složku komunikace
In-Store Marketing of Bageterie Boulevard in the Second Half of the Year 2012 Accenting the Linguistic Component of Communication
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá in-store marketingovými aktivitami českého řetězce rychlého občerstvení Bageterie Boulevard. V jejich rámci klade důraz na jazykové hledisko. Prostor je věnován deskriptivní analýze in-store ...
This bachelor thesis describes in-store marketing activities of the czech fast food restaurant chain Bageterie Boulevard. It highlights linguistic aspects of these activities. The thesis deals with a description of used ...
This bachelor thesis describes in-store marketing activities of the czech fast food restaurant chain Bageterie Boulevard. It highlights linguistic aspects of these activities. The thesis deals with a description of used ...