Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Módní blogeři z pohledu osobního brandingu a jejich role názorových vůdců
Fashion bloggers from the view of the personal branding and their role of opinion leaders
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Denisa
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 07. 09. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato bakalářská práce pojednává o fenoménu módních blogů z pohledu jejich osobní značky a role názorového vůdce. Práce mapuje teoretický základ a definiční vymezení základních pojmů jako je módní bloger, názorový vůdce a ...
This bachelor thesis focuses on fashion bloggers, their personal branding and role of opinion readers. It summarizes theoretical knowledge about fashion blogs, Czech blogosphere, personal branding and opinion leaders. By ...
This bachelor thesis focuses on fashion bloggers, their personal branding and role of opinion readers. It summarizes theoretical knowledge about fashion blogs, Czech blogosphere, personal branding and opinion leaders. By ...