Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Attitudes of Generation Y to Fashion Comsumption: The Zara Case
Postoje generace Y ke spotřebě módy na příkladu značky Zara
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Denisa
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 13. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Cílem této práce je prozkoumat postoje Generace Y ke konzumaci módy na příkladu značky Zary. Generace Y je dnes významným segmentem zákazníků na trhu a jak ukazují předchozí zprávy a studie, přemýšlejí jinak než předchozí ...
The purpose of this thesis is to investigate Generation Y's attitudes towards fashion consumption through the example of Zara. Generation Y is nowadays a significant segment of customers on the market and as the previous ...
The purpose of this thesis is to investigate Generation Y's attitudes towards fashion consumption through the example of Zara. Generation Y is nowadays a significant segment of customers on the market and as the previous ...