Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Vnímání reklamního vlivu influencerů z pohledu mladých online uživatelů
Advertising impact of influencers as perceived by the young online users
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Supa, Markéta
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 24. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práce s názvem Vnímání reklamního vlivu influencerů z pohledu mladých online uživatelů ve své teoretické části vymezuje pojem influencer, přičemž nabízí několik perspektiv, skrze něž je na tento fenomén možné ...
This work titled Advertising impact of influencers as perceived by the young online users defines the term influencer in its theoretical part, offering several perspectives through which this phenomen can be viewed. For ...
This work titled Advertising impact of influencers as perceived by the young online users defines the term influencer in its theoretical part, offering several perspectives through which this phenomen can be viewed. For ...