Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Komunikační aktivity v segmentu ochucených piv: Staropramen Cool v letech 2011-2014
Communication activities in flavoured beer segment: Staropramen Cool in 2011-2014
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá komunikačními aktivitami značky Staropramen Cool v časovém rozmezí 2011-2014. Jejím hlavním cílem je metodou komparativní analýzy porovnat komunikační aktivity značky v jednotlivých letech a ...
The bachelor thesis deals with communication activities of Staropramen Cool brand in the timeframe 2011-2014. Its main objective is to compare communication activities in individual years by the method of comparative ...
The bachelor thesis deals with communication activities of Staropramen Cool brand in the timeframe 2011-2014. Its main objective is to compare communication activities in individual years by the method of comparative ...