Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Marketingová komunikace značky FAT PIPE od roku 2016 do roku 2017
Marketing communication of FAT PIPE from 2016 to 2017
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 19. 09. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Aim of my thesis is to analyze marketing communication of FAT PIPE from 2017 until now. The theoretical part defines marketing, marketing communication and its tools. Practical part is briefly describing the history of FAT ...
Clem práce je analýza marketingové komunikace značky FAT PIPE od roku 2017 do současnosti. Teoretická část definuje marketing, marketingovou komunikaci a její jednotlivé nástroje. Praktická část se krátce věnuje historii ...
Clem práce je analýza marketingové komunikace značky FAT PIPE od roku 2017 do současnosti. Teoretická část definuje marketing, marketingovou komunikaci a její jednotlivé nástroje. Praktická část se krátce věnuje historii ...
Externí komunikace malých podniků na příkladu Velvet Bakery Prague
External communication of small enterprises: A Case Study of Velvet Bakery Prague
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 05. 02. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Comprehensive and complex communications, which are aligned with the values of a business, play a pivotal role in the functioning of every business. As stated in the introduction, the aim of my bachelor's thesis was to ...
ZÁVĚR Ucelená a komplexní komunikace, která je v souladu s hodnotami podniku, hraje klíčovou roli ve fungování každé společnosti. Cílem této bakalářské práce, který jsem zmiňovala v jejím úvodu, bylo kriticky a obsahově ...
ZÁVĚR Ucelená a komplexní komunikace, která je v souladu s hodnotami podniku, hraje klíčovou roli ve fungování každé společnosti. Cílem této bakalářské práce, který jsem zmiňovala v jejím úvodu, bylo kriticky a obsahově ...
Analýza značky DM na základě teorie archetypů
Analysis of the brand DM based on theory of archetypes
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rosenfeldová, Jana
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 13. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato bakalářská práce vychází z teorie archetypů přenesené do marketingového prostředí z psychologie osobnosti. V marketingu je tato teorie aplikována na personalizaci značky. V teoretické části práce jsou popsány archetypy ...
This bachelor thesis is based on the theory of archetypes transferred to the marketing environment from personality psychology. In marketing, this theory is applied on brand personalization. In the theoretical part of this ...
This bachelor thesis is based on the theory of archetypes transferred to the marketing environment from personality psychology. In marketing, this theory is applied on brand personalization. In the theoretical part of this ...
Marketingová komunikace společnosti PlayStation v České republice a na Slovensku
Marketing Communication of PlayStation in the Czech Republic and Slovakia
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 14. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Návrh podnikatelského plánu digitální agentury s důrazem na marketingovou část
Proposal of Business plan of Digital agency with emphasis on the marketing part
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 12. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je vypracování podnikatelského plánu popisujícího založení digitální agentury. Teoretická část nejprve ukotvuje pojem podnikání a souvislosti spojené se založením firmy v České republice. Dále ...
The goal of this bachelor thesis is to create a business plan detailing the establishment of a digital agency. The theoretical part first establishes the term business and the procedures connected to founding a company in ...
The goal of this bachelor thesis is to create a business plan detailing the establishment of a digital agency. The theoretical part first establishes the term business and the procedures connected to founding a company in ...