An Investigation of the Effect of Flipped Learning Classroom on Students' Self-efficacy and Academic Achievement in Virtual Learning Context and their Perceptions of the Flipped Learning Classroom: A Case Study of Primary School Students
Zkoumání vlivu převrácené výukové třídy na soběstačnost a studijní výsledky studentů v kontextu virtuální výuky a jejich vnímání převrácené výukové třídy: Případová studie žáků základní školy
dizertační práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/187327Identifikátory
SIS: 221730
Katalog UK: 9925901657106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [20518]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Chudý, Štefan
Nimehchisalem, Vahid
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Education
Katedra / ústav / klinika
Katedra preprimární a primární pedagogiky
Datum obhajoby
13. 12. 2023
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Angličtina
Známka
Prospěl/a
Klíčová slova (česky)
Instrukce třídy s obrácenou výukou, Tradiční model výuky, Úspěšnost v gramatice, Sebeúčinnost, Třída se zvratem v učeníKlíčová slova (anglicky)
FC Instruction, Traditional model of teaching, Grammar achievement, Self-efficacy, Flipped learning classroomVzdělávací krajina prošla obrovskými změnami jako výsledek rychlého rozvoje technologií, přičemž virtuální výuka vyniká jako významná výuková metoda. V této souvislosti byl nedávno použit model třídy s obrácenou výukou jako novátorská metoda, při níž jsou reálné třídní aktivity obráceny v logickém pořadí ve srovnání s úkoly ve tradičních třídách. Tyto aktivity často vypadají, že jsou integrovány s výukovými materiály ve formě videí nebo prezentací PowerPointu, nebo jsou doplněny. Skrze dvě odlišné metodologie (obrácená výuka a prezenční výuka) si tato současná studie klade za cíl objasnit dopady instrukce třídy s obrácenou výukou (FC) na sebeúčinnost a akademické úspěchy studentů šestých tříd. Kromě toho studie využívá kvalitativní poznatky k prozkoumání názorů studentů šestých tříd na zkušenost se zvratem v učení a aplikaci Shad jako sociální platformy v íránském kontextu základní školy. K provádění této studie byl zvolen smíšený výzkumný přístup. Ze skupiny 120 chlapců ze šestých tříd základní školy ve věku 12-13 let bylo vybráno 100 studentů šestých tříd na základě jejich skóre v testu Quick Oxford Placement Test, kteří byli rovnoměrně rozděleni mezi kontrolní a experimentální skupiny. Kontrolní skupina zažívala tradiční prezenční výuku bez sociální platformy a domácí úkoly prováděla doma....
The educational landscape has undergone tremendous change as a result of the quick development of technology, with virtual learning emerging as a prominent teaching method. In this regard, the flipped learning classroom model has recently been used as a cutting-edge method in which actual classroom activities are reversed in a logical order in comparison to tasks in traditional classrooms, frequently appearing to be integrated with teaching materials in the form of videos or PowerPoint presentations, or is supplemented. Through two distinct methodologies (flipped instruction and face-to-face teaching), the current study aims to clarify the impacts of flipped learning classroom (FC) instruction on sixth grade students' self-efficacy and academic achievement. In addition, the study uses qualitative insights to examine the perceptions of sixth grade students regarding the flipped learning experience and the Shad application as a social platform in the Iranian primary school context. To conduct this study, a mixed-methods research approach was adopted. From a pool of 120 male sixth-grade elementary students aged 12-13, 100 sixth grade students were chosen based on their scores in the Quick Oxford Placement Test, which equally divided into control and experimental groups. The control group experienced...
