Zobrazit minimální záznam

The museum introduces itself. A contribution to the question of the use of artefacts from defunct party museums not only in education
dc.contributor.authorErbenová, Dagmar
dc.date.accessioned2023-12-08T12:57:03Z
dc.date.available2023-12-08T12:57:03Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/187103
dc.language.isocs_CZcs
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs
dc.subjectinquiry-based learningcs
dc.subjectcuratorial principlecs
dc.subjectthe Historiana digital platformcs
dc.subjectMuseum of the Working Class Movementcs
dc.titleMuzeum se představuje. Příspěvek k otázce využití artefaktů ze zaniklých stranických muzeí nejen ve výucecs
dc.typeVědecký článekcs
dcterms.accessRightsopenAccess
dcterms.licensehttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/
dc.title.translatedThe museum introduces itself. A contribution to the question of the use of artefacts from defunct party museums not only in educationcs
uk.abstract.csTato práce vychází z principů badatelsky orientovaného vzdělávání a z kurátorského přístupu k práci s prameny. Představuje dva praktické příklady, jak lze využít materiály, například ze sbírek Muzea dělnického hnutí. Článek zkoumá nejen výhody, ale i omezení sbírky vzhledem k potřebám školní výuky. V závěru je diskutován potenciál sbírky z hlediska různých přístupů k interpretaci daného období.cs
uk.abstract.enThis paper is based on the principles of inquiry-based education and on a curatorial approach to working with sources. It presents two practical examples of how materials, such as those from the collection of the Museum of the Working Class Movement, can be used. The paper explores not only the benefits, but also the limitations of the collection given the needs of school teaching. Finally, the potential of the collection is discussed from the point of view of different approaches to interpreting the period in question.cs
dc.publisher.publicationPlacePrahacs
uk.internal-typeuk_publication
dc.description.startPage107cs
dc.description.endPage124cs
dcterms.isPartOf.nameHistorie – Otázky – Problémycs
dcterms.isPartOf.journalYear2023
dcterms.isPartOf.journalVolume2023
dcterms.isPartOf.journalIssue2
dcterms.isPartOf.issn2336-6672
dc.relation.isPartOfUrlhttps://historieotazkyproblemy.ff.cuni.cz


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV