dc.contributor.author | Jireček, Miroslav | |
dc.date.accessioned | 2023-12-08T12:45:26Z | |
dc.date.available | 2023-12-08T12:45:26Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/187098 | |
dc.language.iso | cs_CZ | cs |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs |
dc.subject | history | cs |
dc.subject | school subjects | cs |
dc.subject | lower secondary school | cs |
dc.subject | autonomy | cs |
dc.subject | integration | cs |
dc.subject | time allocation | cs |
dc.subject | modern history | cs |
dc.title | Proměny výuky dějepisu pohledem analýzy školních vzdělávacích programů | cs |
dc.type | Vědecký článek | cs |
dcterms.accessRights | openAccess | |
dcterms.license | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/ | |
dc.title.translated | Changes in the teaching of history through the analysis of school curricula | cs |
uk.abstract.cs | Článek nabízí analýzu učebních osnov dějepisu na nižším stupni středních škol. Zabývá se nezávislostí (vs. integrací) dějepisu jako předmětu, časem, který je mu věnován, a přítomností moderních dějin v učebních osnovách. Výsledky jsou porovnány s předchozími zjištěními a zasazeny do širšího kontextu. | cs |
uk.abstract.en | The paper offers an analysis of history curricula in lower secondary schools. It looks at the independence (vs. integration) of history as a subject, the time allocated to it and the presence of modern history in the curriculum. The results are compared with previous findings and placed in a wider context. | cs |
dc.publisher.publicationPlace | Praha | cs |
uk.internal-type | uk_publication | |
dc.description.startPage | 17 | cs |
dc.description.endPage | 38 | cs |
dcterms.isPartOf.name | Historie – Otázky – Problémy | cs |
dcterms.isPartOf.journalYear | 2023 | |
dcterms.isPartOf.journalVolume | 2023 | |
dcterms.isPartOf.journalIssue | 2 | |
dcterms.isPartOf.issn | 2336-6672 | |
dc.relation.isPartOfUrl | https://historieotazkyproblemy.ff.cuni.cz | |