dc.creator | Wild, Pavel | |
dc.date.accessioned | 2018-06-29T10:09:33Z | |
dc.date.available | 2018-06-29T10:09:33Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/18346 | |
dc.description.abstract | Rigorózní práce je zaměřena na problematiku inovativních přístupů ve vzdělávání a zkoumání souvislostí, funkcí a možností vzdělávacích, resp. informačních a komunikačních technologií při těchto procesech. Ve vztahu k současnému pojetí vzdělávání a jeho transformace se práce zaměřuje především na specifikaci procesuálních, kurikulárních a systémových kontextů inovativních přístupů k rozvoji vzdělávání s využitím vzdělávacích technologií. V závěru práce jsou naznačeny perspektivy využití informačních technologií, které jsou využitelné jako východiska pro pedagogickou teorii a školskou praxi. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.description.abstract | Rigorózní práce je zaměřena na problematiku inovativních přístupů ve vzdělávání a zkoumání souvislostí, funkcí a možností vzdělávacích, resp. informačních a komunikačních technologií při těchto procesech. Ve vztahu k současnému pojetí vzdělávání a jeho transformace se práce zaměřuje především na specifikaci procesuálních, kurikulárních a systémových kontextů inovativních přístupů k rozvoji vzdělávání s využitím vzdělávacích technologií. V závěru práce jsou naznačeny perspektivy využití informačních technologií, které jsou využitelné jako východiska pro pedagogickou teorii a školskou praxi. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Inovativní přístupy ke vzdělávání a funkce vzdělávací technologie | cs_CZ |
dc.type | rigorózní práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-09-09 | |
dc.description.department | Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 149653 | |
dc.title.translated | Innovative approaches to education and functions of educational technology | en_US |
dc.contributor.referee | Fialová, Irena | |
dc.identifier.aleph | 002050465 | |
thesis.degree.name | PhDr. | |
thesis.degree.level | rigorózní řízení | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.thesis.type | rigorózní práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Prospěl | cs_CZ |
thesis.grade.en | Pass | en_US |
uk.abstract.cs | Rigorózní práce je zaměřena na problematiku inovativních přístupů ve vzdělávání a zkoumání souvislostí, funkcí a možností vzdělávacích, resp. informačních a komunikačních technologií při těchto procesech. Ve vztahu k současnému pojetí vzdělávání a jeho transformace se práce zaměřuje především na specifikaci procesuálních, kurikulárních a systémových kontextů inovativních přístupů k rozvoji vzdělávání s využitím vzdělávacích technologií. V závěru práce jsou naznačeny perspektivy využití informačních technologií, které jsou využitelné jako východiska pro pedagogickou teorii a školskou praxi. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | Rigorózní práce je zaměřena na problematiku inovativních přístupů ve vzdělávání a zkoumání souvislostí, funkcí a možností vzdělávacích, resp. informačních a komunikačních technologií při těchto procesech. Ve vztahu k současnému pojetí vzdělávání a jeho transformace se práce zaměřuje především na specifikaci procesuálních, kurikulárních a systémových kontextů inovativních přístupů k rozvoji vzdělávání s využitím vzdělávacích technologií. V závěru práce jsou naznačeny perspektivy využití informačních technologií, které jsou využitelné jako východiska pro pedagogickou teorii a školskou praxi. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020504650106986 | |