Zobrazit minimální záznam

Innovative approaches to education and functions of educational technology
dc.creatorWild, Pavel
dc.date.accessioned2018-06-29T10:09:33Z
dc.date.available2018-06-29T10:09:33Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/18346
dc.description.abstractRigorózní práce je zaměřena na problematiku inovativních přístupů ve vzdělávání a zkoumání souvislostí, funkcí a možností vzdělávacích, resp. informačních a komunikačních technologií při těchto procesech. Ve vztahu k současnému pojetí vzdělávání a jeho transformace se práce zaměřuje především na specifikaci procesuálních, kurikulárních a systémových kontextů inovativních přístupů k rozvoji vzdělávání s využitím vzdělávacích technologií. V závěru práce jsou naznačeny perspektivy využití informačních technologií, které jsou využitelné jako východiska pro pedagogickou teorii a školskou praxi. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractRigorózní práce je zaměřena na problematiku inovativních přístupů ve vzdělávání a zkoumání souvislostí, funkcí a možností vzdělávacích, resp. informačních a komunikačních technologií při těchto procesech. Ve vztahu k současnému pojetí vzdělávání a jeho transformace se práce zaměřuje především na specifikaci procesuálních, kurikulárních a systémových kontextů inovativních přístupů k rozvoji vzdělávání s využitím vzdělávacích technologií. V závěru práce jsou naznačeny perspektivy využití informačních technologií, které jsou využitelné jako východiska pro pedagogickou teorii a školskou praxi. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleInovativní přístupy ke vzdělávání a funkce vzdělávací technologiecs_CZ
dc.typerigorózní prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-09-09
dc.description.departmentKatedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId149653
dc.title.translatedInnovative approaches to education and functions of educational technologyen_US
dc.contributor.refereeFialová, Irena
dc.identifier.aleph002050465
thesis.degree.namePhDr.
thesis.degree.levelrigorózní řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typerigorózní prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csProspělcs_CZ
thesis.grade.enPassen_US
uk.abstract.csRigorózní práce je zaměřena na problematiku inovativních přístupů ve vzdělávání a zkoumání souvislostí, funkcí a možností vzdělávacích, resp. informačních a komunikačních technologií při těchto procesech. Ve vztahu k současnému pojetí vzdělávání a jeho transformace se práce zaměřuje především na specifikaci procesuálních, kurikulárních a systémových kontextů inovativních přístupů k rozvoji vzdělávání s využitím vzdělávacích technologií. V závěru práce jsou naznačeny perspektivy využití informačních technologií, které jsou využitelné jako východiska pro pedagogickou teorii a školskou praxi. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enRigorózní práce je zaměřena na problematiku inovativních přístupů ve vzdělávání a zkoumání souvislostí, funkcí a možností vzdělávacích, resp. informačních a komunikačních technologií při těchto procesech. Ve vztahu k současnému pojetí vzdělávání a jeho transformace se práce zaměřuje především na specifikaci procesuálních, kurikulárních a systémových kontextů inovativních přístupů k rozvoji vzdělávání s využitím vzdělávacích technologií. V závěru práce jsou naznačeny perspektivy využití informačních technologií, které jsou využitelné jako východiska pro pedagogickou teorii a školskou praxi. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990020504650106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV