dc.contributor.advisor | Kursch, Martin | |
dc.creator | Šišková, Vanda | |
dc.date.accessioned | 2023-07-25T02:00:05Z | |
dc.date.available | 2023-07-25T02:00:05Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/180768 | |
dc.description.abstract | This thesis is devoted to mapping and analysing the current situation of digital lecturer platforms in the Czech Republic and the rules for lectures that educate adults. It offers a brief insight into the subject of adult education, mentions the current legislative situation about adult education in the Czech Republic, offers a concise example of embedding adult education in the entire educational system in Norway, deals with the creation and use of information and communication technologies in education and, above all, the personality of the adult educator. The introductory parts of the thesis provide an overview of the things that are related to adult education and somehow influence it, which leads to an awareness of the complexity and overall difficulty of preparing, implementing, and evaluating such an event. The methodology defines the place where the client could choose a lecturer for the education event. The platform offers a place to search for educational courses, evaluate quality, enter a request for and personalised event, or request a development plan. The main result of the thesis is the design of a methodology for the creation of a digital platform in the Czech Republic, which will offer a certain level of guarantee for the lecturers led by it and thereby offer a certain quality in... | en_US |
dc.description.abstract | Práce je věnována zmapování a analýze současné situace digitální lektorské platformy v České republice a pravidel pro lektory jež u nás vzdělávají dospělé. Nabízí stručný vhled do oblasti vzdělávání dospělých, zmiňuje aktuální legislativní situaci oblasti vzdělávání dospělých v České republice, nabízí stručný příklad zakotvení vzdělávání dospělých do celého vzdělávacího procesu v Norsku, věnuje se postavení a využití informačních a komunikačních technologiích ve vzdělávání, a především osobnosti vzdělavatele dospělých. V úvodních částech práce poskytuje přehled, věcí, které se vzděláváním dospělých souvisí a nějak jej ovlivňují, čímž vede k uvědomění si složitosti a celkové náročnosti přípravy, realizace i evaluace takovéto akce. Metodika definuje místo, kde si zadavatel má možnost vybrat lektora na vzdělávací akci. Platforma nabízí místo pro vyhledávání vzdělávacích kurzů, hodnocení kvality, zadání poptávky po vzdělávací akci či žádost o rozvojový plán. Hlavním výsledkem práce je navržení metodiky pro tvorbu digitální platformy v České republice, která bude nabízet určitou míru záruky za lektory v ní vedené a tím nabízet určitou kvalitu ve vzdělávání dospělých. Metodika obsahuje požadavky na lektora, principy pro fungování digitální platformy a podklady pro digitální zpracování. Přínosem vytvoření... | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | lector | en_US |
dc.subject | methodology | en_US |
dc.subject | concept | en_US |
dc.subject | information and communication technologies | en_US |
dc.subject | digitalplatform | en_US |
dc.subject | adult education | en_US |
dc.subject | lektor | cs_CZ |
dc.subject | metodika | cs_CZ |
dc.subject | koncepce | cs_CZ |
dc.subject | informační a komunikační technologie | cs_CZ |
dc.subject | digitální platforma,vzdělávání dospělých | cs_CZ |
dc.title | Vytvoření metodiky pro tvorbu digitální lektorské platformy | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2023 | |
dcterms.dateAccepted | 2023-05-22 | |
dc.description.department | Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 252985 | |
dc.title.translated | Construct a methodology for creating a digital lecturer platform | en_US |
dc.contributor.referee | Vaněček, David | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Andragogika a management vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Adult education and educational management | en_US |
thesis.degree.program | Andragogika a management vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.program | Adult education and educational management | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Andragogika a management vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Adult education and educational management | en_US |
uk.degree-program.cs | Andragogika a management vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Adult education and educational management | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Práce je věnována zmapování a analýze současné situace digitální lektorské platformy v České republice a pravidel pro lektory jež u nás vzdělávají dospělé. Nabízí stručný vhled do oblasti vzdělávání dospělých, zmiňuje aktuální legislativní situaci oblasti vzdělávání dospělých v České republice, nabízí stručný příklad zakotvení vzdělávání dospělých do celého vzdělávacího procesu v Norsku, věnuje se postavení a využití informačních a komunikačních technologiích ve vzdělávání, a především osobnosti vzdělavatele dospělých. V úvodních částech práce poskytuje přehled, věcí, které se vzděláváním dospělých souvisí a nějak jej ovlivňují, čímž vede k uvědomění si složitosti a celkové náročnosti přípravy, realizace i evaluace takovéto akce. Metodika definuje místo, kde si zadavatel má možnost vybrat lektora na vzdělávací akci. Platforma nabízí místo pro vyhledávání vzdělávacích kurzů, hodnocení kvality, zadání poptávky po vzdělávací akci či žádost o rozvojový plán. Hlavním výsledkem práce je navržení metodiky pro tvorbu digitální platformy v České republice, která bude nabízet určitou míru záruky za lektory v ní vedené a tím nabízet určitou kvalitu ve vzdělávání dospělých. Metodika obsahuje požadavky na lektora, principy pro fungování digitální platformy a podklady pro digitální zpracování. Přínosem vytvoření... | cs_CZ |
uk.abstract.en | This thesis is devoted to mapping and analysing the current situation of digital lecturer platforms in the Czech Republic and the rules for lectures that educate adults. It offers a brief insight into the subject of adult education, mentions the current legislative situation about adult education in the Czech Republic, offers a concise example of embedding adult education in the entire educational system in Norway, deals with the creation and use of information and communication technologies in education and, above all, the personality of the adult educator. The introductory parts of the thesis provide an overview of the things that are related to adult education and somehow influence it, which leads to an awareness of the complexity and overall difficulty of preparing, implementing, and evaluating such an event. The methodology defines the place where the client could choose a lecturer for the education event. The platform offers a place to search for educational courses, evaluate quality, enter a request for and personalised event, or request a development plan. The main result of the thesis is the design of a methodology for the creation of a digital platform in the Czech Republic, which will offer a certain level of guarantee for the lecturers led by it and thereby offer a certain quality in... | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |