Zobrazit minimální záznam

dc.creatorBernard, Paweł
dc.date.accessioned2023-03-27T11:27:16Z
dc.date.available2023-03-27T11:27:16Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/179942
dc.languageEnglishcs
dc.titleImplementation of Inquiry-Based Learning (IBL) into Chemistry Teaching at Various Levels of Education.cs
dc.typehabilitační prácecs_CZ
dcterms.dateAccepted2022-12-08
dc.contributor.refereeDoulík, Pavel
dc.contributor.refereeNodzyńska, Malgorzata
dc.contributor.refereeHavlíček, David
thesis.degree.disciplineDidaktika chemiecs
uk.faculty-name.csPřírodovědecká fakultacs
uk.author.affiliationJagellonská Univerzita , Chemická fakulta, Krakov, Polskocs
uk.habilitation-board.chairmanBílek, Martin
uk.habilitation-board.memberSkoršepa, Marek
uk.habilitation-board.memberKruczała, Krzysztof
uk.habilitation-board.memberKričfaluši, Dana
uk.habilitation-board.memberŠkoda, Jiří


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV