Ekologické kontexty v teorii a praxi výtvarné výchovy
Environmental context in the theory and practice of art education
dizertační práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/17872Identifikátory
SIS: 125083
Kolekce
- Kvalifikační práce [19117]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Vančata, Václav
Slavík, Jan
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Výtvarná výchova
Katedra / ústav / klinika
Oddělení pro vědeckou činnost
Datum obhajoby
12. 9. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Prospěl/a
Disertační práce mapuje transdisciplinární prostředí na rozhraní mezi výtvarnou výchovou a environmentální výchovou. Popisuje přístupy k realizaci cílů environmentální výchovy založené na principech výtvarné výchovy. Ukazuje možnosti, výhody i úskalí plynoucí z provazování environmentální a výtvarné výchovy. Vykresluje terminologické zázemí environmentální výchovy a výchovy k trvale udržitelnému rozvoji realizované v rámci výtvarné výchovy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The dissertation thesis traces the interdisciplinary interface between art education and environmental education. It describes approaches to realization of goals of environmental education. It makes known the possibilities, benefits, and pitfalls that emerge from the combination of environmental and art education. It depicts the terminological background of environmental education and education for permanently sustainable development realized within the frame of art education. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)