Educational implications of the multi-age school in rural Mexico: the case of an elementary school
Důsledky vzdělávání v malotřídních školách na mexickém venkově: případová studie elementární školy
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/175864Identifikátory
SIS: 248765
Kolekce
- Kvalifikační práce [19148]
Vedoucí práce
Konzultant práce
Moore, Angie
Oponent práce
Papajoanu, Ondřej
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pedagogiky pro střední školy a vyšší odborné školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
8. 9. 2022
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Angličtina
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Malotřídní škola, výukové strategie, studijní plán, efektivita výukyKlíčová slova (anglicky)
Multi-age school, teaching strategies, study plan, instructional effectivenessDůsledky vzdělávání v malotřídních školách na mexickém venkově: případová studie elementární školy Učitelstvípro střední školy ůsledky vzdělávání v malotřídních školách na mexickém venkově: případová studie elementární školy, že jsem ji vypracovala pod vedením vedoucího práce samostatně s použitím zdrojů a Dále potvrzuji, že toto dílo nebylo použito k získání jiného nebo stejného titulu. V Mexiku malotřídních školách věků 32,6 % všech základních škol (Národní institut pro hodnocení vzdělávání, 2018). I když tyto školy představují v mexickém vzdělávacím systému důležité číslo, několik faktorů v současné době tyto školy vzdaluje od excelence. V současné době existuje mnoho obecný nedostatcích, které tyto školy trpí. Konkrétní informace, které existují o konkrétních případech unitárních víceletých škol, jsou však vzácné. S ohledem na tyto informace si současná diplomová práce klade za cíl poskytnout informace o prvcíc zapojených do vzdělávacího procesu unitární víceleté školy. Práce je rozdělena na teoretickou část a empirickou část. Teoretická část studia vymezuje malotřídních školách oficiální dokumenty, které umisťují multikáře školu do mexického vzdělávacího systému, také představuje hlavní teorie, které podporují výzkum, a integruje relevantní národní a mezinárodní výzkum, aby znal některé pozadí týkající...
Důsledky vzdělávání v malotřídních školách na mexickém venkově: případová studie elementární školy Učitelstvípro střední školy ůsledky vzdělávání v malotřídních školách na mexickém venkově: případová studie elementární školy, že jsem ji vypracovala pod vedením vedoucího práce samostatně s použitím zdrojů a Dále potvrzuji, že toto dílo nebylo použito k získání jiného nebo stejného titulu.