Zobrazit minimální záznam

Relationship of the secondary schools of pedagogy students to biological curriculum
dc.contributor.advisorPavlasová, Lenka
dc.creatorVitásek, Tomáš
dc.date.accessioned2017-06-01T05:55:06Z
dc.date.available2017-06-01T05:55:06Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/1729
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá vztahem žáků středních pedagogických škol k předmětu biologie a jeho jednotlivým oblastem. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část mapuje výuku biologie na středních pedagogických školách podle Rámcového vzdělávacího programu pro obory předškolní a mimoškolní pedagogika a pedagogické lyceum a podle školních vzdělávacích programů škol zapojených do výzkumu. Dále potom biologické vzdělávání podle Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání a školních vzdělávacích programů mateřských škol, školních vzdělávacích programů zájmového vzdělávání a dalších dokumentů vymezujících vzdělávání v mateřských školách, školních družinách a mimoškolních zařízeních. Praktická část se zabývá vztahem žáků středních pedagogických škol k biologii. K tomu je použit dotazník, ve kterém žáci hodnotí svůj vztah a připravenost v rámci oboru do praxe, jednak pro biologii jako celek, jednak pro její jednotlivé oblasti. Klíčová slova: žáci, kurikulum, oblíbenost biologie, připravenost do praxecs_CZ
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with the relationship of the secondary schools of pedagogy students to the subject of biology and its particular areas. The diploma thesis is divided into a theoretical and practical section. The theoretical section surveys the teaching of biology at the secondary schools of teaching based on the Framework educational program for the specialization in preschool and extracurricular pedagogy and pedagogical lyceum and based on the scholastic educational programs of the schools involved in the research. Further, this section also deals with the teaching of biology based on the Framework educational program for preschool education and based on the scholastic educational programs of kindergarten, afterschools and extracurricular facilities. The practical sections deals with the relationship of the secondary schools of pedagogy students to the subject of biology. This is done by using a questionnaire in which the students evaluate their relationship and readiness within their specialization for the practice with respect to biology as a whole on one hand and with respect to its particular areas on the other hand. Key words: students, curriculum, popularity of biology, readiness for practiceen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectžácics_CZ
dc.subjectkurikulumcs_CZ
dc.subjectoblíbenost biologiecs_CZ
dc.subjectpřipravenost do praxecs_CZ
dc.subjectstudentsen_US
dc.subjectcurriculumen_US
dc.subjectpopularity of biologyen_US
dc.subjectreadiness for practiceen_US
dc.titleVztah žáků střední pedagogické školy k biologickému učivucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-01-18
dc.description.departmentKatedra biologie a environmentálních studiícs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId147691
dc.title.translatedRelationship of the secondary schools of pedagogy students to biological curriculumen_US
dc.contributor.refereeSkýbová, Jana
dc.identifier.aleph002122538
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy biologie - matematikacs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Biology - Mathematicsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra biologie a environmentálních studiícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy biologie - matematikacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Biology - Mathematicsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato diplomová práce se zabývá vztahem žáků středních pedagogických škol k předmětu biologie a jeho jednotlivým oblastem. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část mapuje výuku biologie na středních pedagogických školách podle Rámcového vzdělávacího programu pro obory předškolní a mimoškolní pedagogika a pedagogické lyceum a podle školních vzdělávacích programů škol zapojených do výzkumu. Dále potom biologické vzdělávání podle Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání a školních vzdělávacích programů mateřských škol, školních vzdělávacích programů zájmového vzdělávání a dalších dokumentů vymezujících vzdělávání v mateřských školách, školních družinách a mimoškolních zařízeních. Praktická část se zabývá vztahem žáků středních pedagogických škol k biologii. K tomu je použit dotazník, ve kterém žáci hodnotí svůj vztah a připravenost v rámci oboru do praxe, jednak pro biologii jako celek, jednak pro její jednotlivé oblasti. Klíčová slova: žáci, kurikulum, oblíbenost biologie, připravenost do praxecs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis deals with the relationship of the secondary schools of pedagogy students to the subject of biology and its particular areas. The diploma thesis is divided into a theoretical and practical section. The theoretical section surveys the teaching of biology at the secondary schools of teaching based on the Framework educational program for the specialization in preschool and extracurricular pedagogy and pedagogical lyceum and based on the scholastic educational programs of the schools involved in the research. Further, this section also deals with the teaching of biology based on the Framework educational program for preschool education and based on the scholastic educational programs of kindergarten, afterschools and extracurricular facilities. The practical sections deals with the relationship of the secondary schools of pedagogy students to the subject of biology. This is done by using a questionnaire in which the students evaluate their relationship and readiness within their specialization for the practice with respect to biology as a whole on one hand and with respect to its particular areas on the other hand. Key words: students, curriculum, popularity of biology, readiness for practiceen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra biologie a environmentálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990021225380106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV