Marketingová taktika a její uplatnění v řízení základní umělecké školy
Marketing tactics and its application in the management of elementary art school
diploma thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/172490Identifiers
Study Information System: 225496
Collections
- Kvalifikační práce [19346]
Author
Advisor
Referee
Liška, Roman
Faculty / Institute
Faculty of Education
Discipline
Adult education and educational management
Department
Information is unavailable
Date of defense
16. 5. 2022
Publisher
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaLanguage
Czech
Grade
Very good
Keywords (Czech)
Marketingová komunikace, marketingová taktika, marketingové řízení, marketingový mix, marketingový plán, základní umělecká školaKeywords (English)
Marketing communication, marketing tactics, marketing management, marketing mix, marketing plan, elementary art schoolDiplomová práce se zabývá problematikou uplatnění marketingové taktiky, tedy formou marketingového mixu v řízení školy. Vychází z teoretických poznatků v oblasti marketingu. Marketingová taktika využívá prvky marketingového mixu a tyto prvky pomáhají manažerům organizací při sestavování nabídky tak, aby nabídka zákazníky oslovila a uspokojila jejich potřeby. Cílem diplomové práce je na základě analýzy současného stavu marketingového řízení se zaměřením na prvky marketingového mixu vybrané základní umělecké školy navrhnout doporučení k inovacím a zejména prostřednictvím nástrojů marketingové komunikace zlepšit komunikační toky ve vztahu ke stávajícím i potenciálním klientům školy a tím navýšit atraktivitu a konkurenceschopnost školy. Předmětem výzkumné části práce je analýza současného stavu z pohledu jednotlivých prvků marketingového mixu. Podrobněji také prozkoumává úroveň marketingové komunikace jakožto významného komunikačního a prezentačního prvku školy. Pro výzkumnou část byly využity dvě metody. První metodou je dotazníkové šetření, jehož cílovou skupinou jsou rodiče dětí navštěvujících vybranou základní uměleckou školu. Soustředí se na hodnocení prvků marketingového mixu a vede k hodnocení skutečného stavu a k návrhům na zlepšení. Druhou metodou je analýza webových stránek náhodně vybraných...
The diploma thesis deals with the application of marketing tactics, that is, in the form of a marketing mix in school management. It is based on theoretical knowledge in the field of marketing. Marketing tactics use elements of the marketing mix and these elements help the managers of the organization in compiling the offer so that the offer addresses the customers and satisfies their needs. The aim of the diploma thesis is based on the analysis of the current state of marketing management with a focus on elements of the marketing mix of the selected elementary art school to propose recommendations for innovation and especially through marketing communication tools to improve communication flows in relation to current and potential school clients, and thus increase the attractiveness and competitiveness of the school. The subject of the research part of the work is the analysis of the current state from the point of view of individual elements of the marketing mix. It also examines in more detail the level of marketing communication as an important communication and presentation element of the school. Two methods were used for the research part. The first method is a questionnaire survey, the target group of which are parents of children attending a selected elementary art school. It focuses on the...
Citace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Defence status: DEFENDEDSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Date of defense: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Defence status: DEFENDEDPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Defence status: NOT DEFENDEDLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...