Dopad projektu oborových dnů na klíčové kompetence absolventů Základní školy Kunratice
Impact of the trade days project on the key competencies of Kunratice Elementary School graduates
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/171167Identifikátory
SIS: 243946
Kolekce
- Kvalifikační práce [20518]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kadrnožková, Monika
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - základy společenských věd
Katedra / ústav / klinika
Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání
Datum obhajoby
14. 1. 2022
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
klíčové kompetence, projektové vyučování, prezentace, komunikační dovednosti, základní škola, absolventi, kvalitativní výzkumKlíčová slova (anglicky)
key competencies, project-based learning, presentations, communication skills, secondary school, graduates, qualitative researchNÁZEV: Dopad projektu oborových dnů na klíčové kompetence absolventů ZŠ Kunratice AUTOR: Tom Tychtl KATEDRA: Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Veronika Laufková Ph.D. ABSTRAKT: Tato diplomová práce se zabývá projektem s názvem Oborové dny, který je realizován na Základní škole Kunratice, především pak jeho dopadem na rozvoj klíčových kompetencí absolventů školy s přesahem do jejich budoucího života. Práce vychází z teoretických poznatků o klíčových kompetencích, konstruktivistickém pojetí výuky, organizačních formách výuky a projektové výuce, o které se následně opírá v praktické části. V praktické části si pak dává práce za cíl představit fungování projektu a na základě kombinace kvalitativního a kvantitativního šetření předložit výsledky dopadu projektu Oborové dny na rozvoj klíčových kompetencí a přesahu tohoto rozvoje do budoucího života absolventů školy. KLÍČOVÁ SLOVA: klíčové kompetence, projektová výuka, základní škola, kvalitativní výzkum, absolventi
TITLE: Impact of the trade days project on the key competencies of Kunratice Elemetary School graduates AUTHOR: Tom Tychtl DEPARTMENT: Department for research and development of education SUPERVISOR: PhDr. Veronika Laufková Ph.D. ABSTRACT: This thesis deals with the project called "Trade days", which is implemented at the Kunratice Elementary School, especially its impact on the development of key competences od school graduates with an overlap onto their future life. The work is based on theoretical findings on key competences, constructivist concept of teaching, organisational forms of teaching and project-based learning, which are then used in the practical part. In the practical part, the thesis aims present the functioning of the project and, based on a combination of qualitative and quantitative research, to present the results of the impact of the "Trade days" project on the development of key competencies and the overlap of this development into the future life of school graduates. KEYWORDS: key competencies, project-based learning, secondary school, qualitative research, graduates
