Didaktické formy ve výchově ke zdraví
Didactic Forms in Health Education
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/171070Identifikátory
SIS: 232528
Kolekce
- Kvalifikační práce [20518]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kočí, Jana
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy biologie - výchova ke zdraví
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
11. 1. 2022
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Didaktické formy, výchova ke zdraví, organizační formy, výukové metodyKlíčová slova (anglicky)
Didactic forms, health education, organizational forms, teaching methodsDidactic forms, health education, organizational forms, teaching methodsDiplomová práce s názvem "Didaktické formy ve výchově ke zdraví" je členěna na dvě části. Část teoretickou a praktickou. První část - teoretická se věnuje základní terminologii a pojmenování forem a metod výuky. Práce se krátce dotýká i historie výchovy ke zdraví. Druhá část je výzkum zaměřený konkrétně na to, jaké formy a metody výuky využívají ve vyučovacích hodinách učitelé, jak konkrétně je předmět vyučován z hlediska časové dotace na druhém stupni základních škol. V neposlední řadě je zaměřen na bližší charakteristiku učitelů vyučujících tento předmět a jejich dosažené vzdělání a délku praxe. KLÍČOVÁ SLOVA Didaktické formy, výchova ke zdraví, organizační formy, výukové metody
The thesis entitled "Didactic forms in health education" is divided into two parts. Theoretical and research. The first part - theoretical is devoted to basic terminology and the naming of froms and methods of teaching. The work touches on the history of health education. The second part is research specifically on what forms and methods of teaching are used by teachers in lessons and how specifically the subject is taught in terms of time at the second grade of primary schools. Last but not least, it focuses on the closer characterisation of teachers teaching the subject and their educational attainment and length of experience. KEYWORDS Didactic forms, health education, organizational forms, teaching methods
