Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.authorMatějček, Tomáš
dc.date.accessioned2021-11-25T04:07:46Z
dc.date.available2021-11-25T04:07:46Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/164499
dc.description.abstractPojmem environmentální výchova obvykle rozumíme uvědomělé formování zodpovědného vztahu člověka k okolnímu prostředí, a to jak přírodnímu, tak společenskému. Výsledkem environmentální výchovy by měl být jedinec schopný zodpovědně jednat ve vztahu ke svému okolnímu prostředí K tornu je nezbytné, aby si nejdříve osvojil určité znalosti, a především postoje. Geografické vzdělávání může k tomuto procesu přispět značnou měrou, neboť mimo jiné umožňuje porozumět vzájemným vztahům mezi přírodou a lidskou společnostícs
dc.language.isocs
dc.titleEnvironmentální výchova v současné školecs
dc.typePříspěvek v časopisucs
dc.description.startPage12
dc.description.endPage13
dcterms.isPartOf.nameGeografické rozhledycs
dcterms.isPartOf.journalYear2009
dcterms.isPartOf.journalVolume19
dcterms.isPartOf.journalIssue1
dcterms.isPartOf.issn1210-3004
dc.identifier.lisID000130331
dc.subject.keywordživotní prostředícs
dc.subject.keywordgeografiecs


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV