Zobrazit minimální záznam

Subject departments and their leadership
dc.contributor.advisorSlavíková, Marie
dc.creatorŠulcová, Ludmila
dc.date.accessioned2017-04-10T13:10:34Z
dc.date.available2017-04-10T13:10:34Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/15502
dc.description.abstractThe final bachelor work contents the analysis of the subject department's activity at the elementary and secondary schools in the Czech Republic. The work studies competences and roles of the subject department's leadership. Leaders of these teams are members of the school management. The top management can delegate leadership competences to these teachers. The research part analyses the subject department during realisation and planning of school curriculum at elementary and secondary schools. The research describes the methodical help for directors schools, their deputies and the leaders of subject teams which is possible to use during the directorial work. It also simplifies the systematical control, evalution and selfevalution of pedagogical stuff in their subject teams.en_US
dc.description.abstractZávěrečná bakalářská práce se zabývá analýzou činnosti předmětových týmů v základních a středních školách v době tvorby a realizace školních vzdělávacích programů v České republice. Pojednává o vedoucích předmětových týmů jako středních manažerech a vymezuje jejich role a kompetence. Vychází ze skutečnosti, že top management školy může delegovat řídící kompetence na tyto pracovníky. Ve výzkumné části se zjišťuje současná situace v práci předmětových týmů v době, kdy základní školy již mají zkušenost s tvorbou školních vzdělávacích programů a na středních školách probíhá nebo bude v blízké budoucnosti probíhat. V předkládané práci jsou návrhy na metodické pomůcky pro ředitele škol, jejich zástupce a vedoucí předmětových týmů využitelné v řídící praxi, které usnadňují systematickou práci při kontrole, hodnocení a sebehodnocení pedagogů v předmětových týmech.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titlePředmětové týmy a jejich vedenícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-05-23
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId59457
dc.title.translatedSubject departments and their leadershipen_US
dc.contributor.refereeVšetečková, Helena
dc.identifier.aleph001228596
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csZávěrečná bakalářská práce se zabývá analýzou činnosti předmětových týmů v základních a středních školách v době tvorby a realizace školních vzdělávacích programů v České republice. Pojednává o vedoucích předmětových týmů jako středních manažerech a vymezuje jejich role a kompetence. Vychází ze skutečnosti, že top management školy může delegovat řídící kompetence na tyto pracovníky. Ve výzkumné části se zjišťuje současná situace v práci předmětových týmů v době, kdy základní školy již mají zkušenost s tvorbou školních vzdělávacích programů a na středních školách probíhá nebo bude v blízké budoucnosti probíhat. V předkládané práci jsou návrhy na metodické pomůcky pro ředitele škol, jejich zástupce a vedoucí předmětových týmů využitelné v řídící praxi, které usnadňují systematickou práci při kontrole, hodnocení a sebehodnocení pedagogů v předmětových týmech.cs_CZ
uk.abstract.enThe final bachelor work contents the analysis of the subject department's activity at the elementary and secondary schools in the Czech Republic. The work studies competences and roles of the subject department's leadership. Leaders of these teams are members of the school management. The top management can delegate leadership competences to these teachers. The research part analyses the subject department during realisation and planning of school curriculum at elementary and secondary schools. The research describes the methodical help for directors schools, their deputies and the leaders of subject teams which is possible to use during the directorial work. It also simplifies the systematical control, evalution and selfevalution of pedagogical stuff in their subject teams.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ
dc.identifier.lisID990012285960106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV