Zobrazit minimální záznam

Visual memory of children 5 - 6 years old
dc.contributor.advisorKaslová, Michaela
dc.creatorTomanová, Jarmila
dc.date.accessioned2017-04-10T12:38:40Z
dc.date.available2017-04-10T12:38:40Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/15371
dc.description.abstractIn my diploma thesis, which deals with visual memory of 5 to 6 -year-old children, I tried to detect the level of visual memory in children just before entering the 1st class and in the same children after entering Primary School. I wanted to come to a conclusion whether there is an advance in connection with maturation or whether there is no advance and, therefore, it is necessary to train visual memory in pre-school age. The theoretical part specifies the terminology of psychic processes both generally and in connection with the development of these processes in preschool- aged children. With respect to the topic of the diploma thesis, I am more concerned with memory and the types of memory in this part of my thesis.en_US
dc.description.abstractVe své diplomové práci, která se zabývá zrakovou pamětí dětí 5 - 6 letých, jsem se snažila zjistit úroveň zrakové paměti u dětí těsně před vstupem do 1.třídy a týchž dětí po nástupu do základní školy a dojít k závěru, zda dochází k posunu v souvislosti se zráním, nebo zda k posunu nedochází a je třeba zrakovou paměť již v předškolním věku trénovat. Teoretická část vymezuje terminologii psychických procesů jednak obecně, jednak v souvislosti s vývojem těchto procesů u dítěte předškolního věku. Vzhledem k tématu diplomové práce se v této části více zabývám pamětí a jejími druhy.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleZraková paměť dětí 5 - 6 letýchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-05-19
dc.description.departmentKatedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId59033
dc.title.translatedVisual memory of children 5 - 6 years olden_US
dc.contributor.refereeStopenová, Anna
dc.identifier.aleph001202190
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogy of Pre-School Ageen_US
thesis.degree.disciplinePedagogika předškolního věkucs_CZ
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogika předškolního věkucs_CZ
uk.degree-discipline.enPedagogy of Pre-School Ageen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csVe své diplomové práci, která se zabývá zrakovou pamětí dětí 5 - 6 letých, jsem se snažila zjistit úroveň zrakové paměti u dětí těsně před vstupem do 1.třídy a týchž dětí po nástupu do základní školy a dojít k závěru, zda dochází k posunu v souvislosti se zráním, nebo zda k posunu nedochází a je třeba zrakovou paměť již v předškolním věku trénovat. Teoretická část vymezuje terminologii psychických procesů jednak obecně, jednak v souvislosti s vývojem těchto procesů u dítěte předškolního věku. Vzhledem k tématu diplomové práce se v této části více zabývám pamětí a jejími druhy.cs_CZ
uk.abstract.enIn my diploma thesis, which deals with visual memory of 5 to 6 -year-old children, I tried to detect the level of visual memory in children just before entering the 1st class and in the same children after entering Primary School. I wanted to come to a conclusion whether there is an advance in connection with maturation or whether there is no advance and, therefore, it is necessary to train visual memory in pre-school age. The theoretical part specifies the terminology of psychic processes both generally and in connection with the development of these processes in preschool- aged children. With respect to the topic of the diploma thesis, I am more concerned with memory and the types of memory in this part of my thesis.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.identifier.lisID990012021900106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV