Zobrazit minimální záznam

dc.creatorTůma, František
dc.date.accessioned2021-10-20T06:49:02Z
dc.date.available2021-10-20T06:49:02Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.isbn978-80-210-8887-0cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/152369
dc.languageČeštinacs
dc.publisherMasarykova univerzitacs
dc.titleInterakce ve výuce anglického jazyka na vysoké škole pohledem konverzační analýzycs
dc.typehabilitační prácecs_CZ
dcterms.dateAccepted2019-05-16
dc.contributor.refereeČerná, Monika
dc.contributor.refereeHanušová, Světlana
dc.contributor.refereeŠimonová, Ivana
thesis.degree.disciplineAnglický jazykcs
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs
uk.author.affiliationMasarykova univerzita, Filozofická fakultacs
uk.author.affiliationMasarykova univerzita, Pedagogická fakultacs
uk.habilitation-board.chairmanŠebesta, Karel
uk.habilitation-board.memberKlégr, Aleš
uk.habilitation-board.memberBetáková, Lucie
uk.habilitation-board.memberČerný, Miroslav
uk.habilitation-board.memberŘeřicha, Václav
uk.abstract.csMonografie je věnována problematice interakce ve třídě. Vychází z 987 minut nahrávek seminární výuky angličtiny pořízených v podzimním semestru akademického roku 2015/2016 a podrobně zkoumá zaznamenanou interakci. Pomocí konverzační analýzy popisuje, jak se účastníci výuky střídali, jak prováděli opravy, jak přepínali mezi angličtinou a češtinou a jak realizovali studentské prezentace. Kniha je rozdělena do devíti kapitol. Jsou v nich představena teoretická a metodologická východiska (kapitoly 1 -3) a prostředí, účastníci a data (kapitola 4). Následující čtyři kapitoly (5 -8) se zabývají organizaci střídání replik, oprav, střídání kódů a tím, jak účastníci realizovali studentské prezentace a následné diskuse. Každá z těchto empiricky zaměřených kapitol se skládá ze stručného přehledu dosavadního výzkumu, poté představuje konverzačněanalytická zjištění a diskusi k nim. Poslední kapitola se zabývá vztahem mezi konverzační analýzou a zkoumáním učení se v interakci. V této kapitole je rovněž diskutováno o zjištěních z pohledu pedagogického výzkumu a z pohledu přenosu konverzačněanalytických poznatků do praxe. Kniha podrobně zkoumá interakci ve výuce anglického jazyka. Jejím širším cílem je rovněž přispět do diskusí o výzkumu interakce (nejen) ve třídě.cs


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV