Zobrazit minimální záznam

Pracovní spokojenost učitelů angličtiny v České republice
dc.contributor.advisorVoňková, Hana
dc.creatorAltınkalp, İrem
dc.date.accessioned2022-04-07T09:32:27Z
dc.date.available2022-04-07T09:32:27Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/148120
dc.description.abstractNavzdory vzrůstajícímu zájmu o studium cizích jazyků a výukové postupy je výzkum pracovní spokojenosti učitelů angličtiny, zejména v českém kontextu, poměrně vzácný. Cílem této diplomové práce je poskytnout pohled na determinanty pracovní spokojenosti, pokud jde o učitele angličtiny působící na základních a středních školách. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. Teoretická část zahrnuje pojem "pracovní spokojenost". Identifikuje a analyzuje existující výzkum, předkládá definice a hlavní teorie a poskytuje vodítko a základ pro výzkum. Poté vysvětluje mezinárodní i českou literaturu o pracovní spokojenosti učitelů a zdůrazňuje potřebu provádění výzkumu. Praktická část popisuje metodologii výzkumu zahrnující nástroje pro sběr dat a výběr vzorku. Dále jsou prezentovány a diskutovány závěry studie, které osvětlují danou problematiku a doporučují změny pro podporu výuky anglického jazyka v České republice. KLÍČOVÁ SLOVA pracovní spokojenost, učitelé angličtiny, Česká republika, základní školy, gymnázia, platy učitelů angličtinycs_CZ
dc.description.abstractDespite the burgeoning interest in foreign language learning and teaching practices, the research on English teachers' job satisfaction has remained rather scarce, particularly in the Czech context. The current diploma thesis, hence, has aimed to provide insights into the determinants of job satisfaction, with respect to English teachers working at primary and secondary schools. The thesis is categorized into two parts, a theoretical part and a practical part. The theoretical part of the study covers the term job satisfaction. It identifies and analyzes existing research to present definitions and major theories and to provide guidance and basis for the research. Then, it expounds both international and Czech literature on job satisfaction among teachers, highlighting the need for conducting the research. The practical part displays the methodology, covering data collection tools and the sample selection. Next, the findings are presented and discussed to shed light on the issue and to recommend adjustments in the subject matter to improve and prosper English language education in the Czech Republic. KEYWORDS Job satisfaction, English teachers, Czech Republic, primary schools, secondary schools, English teachers' salaryen_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectJob satisfactionen_US
dc.subjectEnglish teachersen_US
dc.subjectCzech Republicen_US
dc.subjectprimary schoolsen_US
dc.subjectsecondary schoolsen_US
dc.subjectEnglish teachers' salaryen_US
dc.subjectpracovní spokojenostcs_CZ
dc.subjectučitelé angličtinycs_CZ
dc.subjectČeská republikacs_CZ
dc.subjectzákladní školycs_CZ
dc.subjectgymnáziacs_CZ
dc.subjectplaty učitelů angličtinycs_CZ
dc.titleJob Satisfaction of English Teachers in the Czech Republicen_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-09-09
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId233254
dc.title.translatedPracovní spokojenost učitelů angličtiny v České republicecs_CZ
dc.contributor.refereeZvírotský, Michal
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pedagogiky pro střední školy a vyšší odborné školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of Education at Higher Secondary Schools and Collegesen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pedagogiky pro střední školy a vyšší odborné školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of Education at Higher Secondary Schools and Collegesen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNavzdory vzrůstajícímu zájmu o studium cizích jazyků a výukové postupy je výzkum pracovní spokojenosti učitelů angličtiny, zejména v českém kontextu, poměrně vzácný. Cílem této diplomové práce je poskytnout pohled na determinanty pracovní spokojenosti, pokud jde o učitele angličtiny působící na základních a středních školách. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. Teoretická část zahrnuje pojem "pracovní spokojenost". Identifikuje a analyzuje existující výzkum, předkládá definice a hlavní teorie a poskytuje vodítko a základ pro výzkum. Poté vysvětluje mezinárodní i českou literaturu o pracovní spokojenosti učitelů a zdůrazňuje potřebu provádění výzkumu. Praktická část popisuje metodologii výzkumu zahrnující nástroje pro sběr dat a výběr vzorku. Dále jsou prezentovány a diskutovány závěry studie, které osvětlují danou problematiku a doporučují změny pro podporu výuky anglického jazyka v České republice. KLÍČOVÁ SLOVA pracovní spokojenost, učitelé angličtiny, Česká republika, základní školy, gymnázia, platy učitelů angličtinycs_CZ
uk.abstract.enDespite the burgeoning interest in foreign language learning and teaching practices, the research on English teachers' job satisfaction has remained rather scarce, particularly in the Czech context. The current diploma thesis, hence, has aimed to provide insights into the determinants of job satisfaction, with respect to English teachers working at primary and secondary schools. The thesis is categorized into two parts, a theoretical part and a practical part. The theoretical part of the study covers the term job satisfaction. It identifies and analyzes existing research to present definitions and major theories and to provide guidance and basis for the research. Then, it expounds both international and Czech literature on job satisfaction among teachers, highlighting the need for conducting the research. The practical part displays the methodology, covering data collection tools and the sample selection. Next, the findings are presented and discussed to shed light on the issue and to recommend adjustments in the subject matter to improve and prosper English language education in the Czech Republic. KEYWORDS Job satisfaction, English teachers, Czech Republic, primary schools, secondary schools, English teachers' salaryen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV