Inkluzivní vzdělávání z pohledu vedoucího pracovníka
Inclusive education from the perspective of a manager
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/125994Identifikátory
SIS: 226956
Kolekce
- Kvalifikační práce [18712]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Liška, Roman
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Školský management
Katedra / ústav / klinika
Katedra andragogiky a managementu vzdělávání
Datum obhajoby
17. 5. 2021
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Inkluze, Inkluzivní vzdělávání, vedoucí pracovník, ředitel, vývoj inkluzivního vzdělávání, Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovyKlíčová slova (anglicky)
Inclusive education, management staff, director, process of inclusive education, Ministry of education youth and sportsZávěrečná bakalářská práce "Inkluzivní vzdělávání z pohledu vedoucího pracovníka" se zaměřuje na přístup a metody vedoucího pracovníka k inkluzivnímu vzdělávání na střední škole. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývá vývojem inkluze v České republice a teoretické aplikace inkluze z pohledu managementu v českých školách. Praktická část obsahuje rozhovory a jejich analýzu s konkrétním vedoucím pracovníkem školy s již zavedeným inkluzivním vzděláváním.
The Bachelor's thesis "Inclusive education from the perspective of management staff" focuses on the approach and methods of management to inclusive education in high school. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part examines the development of inclusive education in the Czech republic and the theoretical application of inclusive education in czech schools from the point of view of management. The practical part contains interviews with the management staff of schools where inclusive education has been implemented and an analysis of these interviews.