Zobrazit minimální záznam

The design of kit of activities promoting well-being of university teachers
dc.contributor.advisorKočí, Jana
dc.creatorBrlicová, Natalie
dc.date.accessioned2021-06-14T10:14:31Z
dc.date.available2021-06-14T10:14:31Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/125700
dc.description.abstractCílem diplomové práce je vytvoření souboru aktivit pro vysokoškolského učitele, které budou mít potenciál ke zlepšení pracovního života učitele a celkově well-being. Teoretická část práce obsahuje poznatky o well-being, jeho determinanty, zdroje, ale také rozebírá well-being ve spojitosti se zdravím. Další kapitoly teoretické části se zabývají problematikou osobní změny well-being, tedy jak může sám jedinec well-being pozitivně nebo negativně ovlivnit. Dále jsou v teoretické části zahrnuta témata well-being na pracovišti a vytváření zdravého pracovního prostředí. V poslední a jedné z nejdůležitějších kapitol teoretické části je rozebírána problematika well-being u vysokoškolského učitele, tedy co utváří a ovlivňuje jeho well-being. Praktická část se zabývá návrhem aktivit na zlepšení well-being vysokoškolského učitele. Tyto aktivity jsou vytvořené na základě rešerše z odborné literatury. Praktická část se skládá ze dvou hlavních částí. První část obsahuje návrhy na aktivity pro zlepšení well-being vysokoškolského učitele, které si vysokoškolský učitel sám zařazuje do pracovního i osobního života. V druhé části jsou navržené aktivity, které taktéž vedou ke zlepšení well-being vysokoškolského učitele, ale i celkového pozitivního klimatu na pracovišti. Aktivity v druhé části musí zařadit na pracovišti...cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of the diploma thesis is to create a set of activities for university teachers that will have the potential to improve the working life of teachers and overall, well-being. The theoretical part of the thesis contains knowledge about well-being, its determinants, sources, but also well-being in connection with health. The next part of the theoretical part deals with the issue of personal change of well-being, how an individual can positively and negatively affect well-being. Furthermore, the theoretical part includes the topics of well-being in the workplace and creating a healthy work environment. In the last and one of the most important chapters of the theoretical part, the issue of well-being in university teachers is discussed, what shapes and influences his well-being. In the practical part there is a design of set of activities to improve well-being of university teachers. These activities are created on the basis of a search of professional literature. The practical part consists of two main parts. The first part contains suggestions for activities to improve the well-being of the university teachers, which the university teacher himself includes in his work life and personal life. In the second part, activities are also reaching to the improvement of well-being of university...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectOsobní pohodacs_CZ
dc.subjectvysoká školacs_CZ
dc.subjectzaměstnánícs_CZ
dc.subjectvysokoškolský učitelcs_CZ
dc.subjectakademické prostředícs_CZ
dc.subjectduševní zdravícs_CZ
dc.subjectfyzické zdravícs_CZ
dc.subjectsociální zdravícs_CZ
dc.subjectosobní pohoda v prácics_CZ
dc.subjectWell-beingen_US
dc.subjectuniversityen_US
dc.subjectuniversity teacheren_US
dc.subjectemploymenten_US
dc.subjectacademic environmenten_US
dc.subjectmental healthen_US
dc.subjectphysical healthen_US
dc.subjectsocial healthen_US
dc.subjectwell-being at worken_US
dc.titleDesign souboru aktivit podporujících well-being vysokoškolských učitelůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-05-24
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId233014
dc.title.translatedThe design of kit of activities promoting well-being of university teachersen_US
dc.contributor.refereeKovaříková, Miroslava
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy speciální pedagogika - výchova ke zdravícs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Special Education - Health Educationen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy speciální pedagogika - výchova ke zdravícs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Special Education - Health Educationen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem diplomové práce je vytvoření souboru aktivit pro vysokoškolského učitele, které budou mít potenciál ke zlepšení pracovního života učitele a celkově well-being. Teoretická část práce obsahuje poznatky o well-being, jeho determinanty, zdroje, ale také rozebírá well-being ve spojitosti se zdravím. Další kapitoly teoretické části se zabývají problematikou osobní změny well-being, tedy jak může sám jedinec well-being pozitivně nebo negativně ovlivnit. Dále jsou v teoretické části zahrnuta témata well-being na pracovišti a vytváření zdravého pracovního prostředí. V poslední a jedné z nejdůležitějších kapitol teoretické části je rozebírána problematika well-being u vysokoškolského učitele, tedy co utváří a ovlivňuje jeho well-being. Praktická část se zabývá návrhem aktivit na zlepšení well-being vysokoškolského učitele. Tyto aktivity jsou vytvořené na základě rešerše z odborné literatury. Praktická část se skládá ze dvou hlavních částí. První část obsahuje návrhy na aktivity pro zlepšení well-being vysokoškolského učitele, které si vysokoškolský učitel sám zařazuje do pracovního i osobního života. V druhé části jsou navržené aktivity, které taktéž vedou ke zlepšení well-being vysokoškolského učitele, ale i celkového pozitivního klimatu na pracovišti. Aktivity v druhé části musí zařadit na pracovišti...cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of the diploma thesis is to create a set of activities for university teachers that will have the potential to improve the working life of teachers and overall, well-being. The theoretical part of the thesis contains knowledge about well-being, its determinants, sources, but also well-being in connection with health. The next part of the theoretical part deals with the issue of personal change of well-being, how an individual can positively and negatively affect well-being. Furthermore, the theoretical part includes the topics of well-being in the workplace and creating a healthy work environment. In the last and one of the most important chapters of the theoretical part, the issue of well-being in university teachers is discussed, what shapes and influences his well-being. In the practical part there is a design of set of activities to improve well-being of university teachers. These activities are created on the basis of a search of professional literature. The practical part consists of two main parts. The first part contains suggestions for activities to improve the well-being of the university teachers, which the university teacher himself includes in his work life and personal life. In the second part, activities are also reaching to the improvement of well-being of university...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV