dc.contributor.advisor | Kursch, Martin | |
dc.creator | Drienková, Zuzana | |
dc.date.accessioned | 2021-01-20T09:40:18Z | |
dc.date.available | 2021-01-20T09:40:18Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/124166 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá motivací dospělých k vysokoškolskému vzdělávání v magisterském studijním programu Management vzdělávání na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. První část práce je zaměřená na přehledné shrnutí základních poznatků o vzdělávání dospělých a o jejich motivaci. Tato část blíže přibližuje pojmy jako je celoživotní učení, vzdělávání dospělých v České republice a na českých vysokých školách, magisterský program Management vzdělávání, typy a základní teorie motivace a také motivace dospělých k učení. Druhá část práce obsahuje popis metodiky a výsledky šetření. To vychází z polostrukturovaných rozhovorů se studenty studujícími v magisterském studijním programu Management vzdělávání na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. Rozhovory se zaměřují na to, co dospělé jedince motivovalo ke vzdělávání v navazujícím magisterském programu, z jakého důvodu si vybrali právě program Management vzdělávání, jaká je jejich současná motivace k učení, jaké vnímají přínosy studia, jaké bariéry vnímají při studiu a jaké plány mají po ukončení studia. V závěru práce jsou výsledky výzkumného šetření zhodnoceny a jsou navržena doporučení. Cílem diplomové práce je analýza motivace dospělých k vysokoškolskému vzdělávání v magisterském studijním programu Management vzdělávání na Pedagogické fakultě... | cs_CZ |
dc.description.abstract | This diploma thesis deals with the motivation of adults to the higher education in the master's degree program Educational Management at the faculty of education at Charles University. The first part of the work is focused on a clear summary of basic knowledge about adult education and motivation. This part introduces concepts such as lifelong learning, adult education in the Czech Republic and at Czech universities, the master's program Management of Education, types and basic theories of motivation and motivation of adults to learn. The second part of the thesis contains a description of the methodology and the results of the survey. The survey is based on semi-structured interviews with students studying in the master's degree program Educational Management at the faculty of education at Charles University. The interviews focus on what motivated adults to study in the master's degree program, why they chose the Education Management program, what is their current motivation to learn, what benefits of studying they perceive, what barriers they perceive during their studies and what plans they have after graduation. At the end of the thesis the results of the research are evaluated, and recommendations are proposed. The aim of the diploma thesis is to analyze the motivation of adults for higher... | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | adults education | en_US |
dc.subject | motivation | en_US |
dc.subject | lifelong learning | en_US |
dc.subject | vzdělávání dospělých | cs_CZ |
dc.subject | motivace | cs_CZ |
dc.subject | celoživotní učení | cs_CZ |
dc.title | Motivace dospělých k vysokoškolskému vzdělávání v magisterském studijním programu Management vzdělávání na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2020 | |
dcterms.dateAccepted | 2020-09-08 | |
dc.description.department | Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 218241 | |
dc.title.translated | The Motivation of Adults to the Higher Education in the Master Study Programme Educational Management at the Faculty of Education at Charles University | en_US |
dc.contributor.referee | Tureckiová, Michaela | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Management of Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Management vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specializations in Pedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Management vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Management of Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specializations in Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce se zabývá motivací dospělých k vysokoškolskému vzdělávání v magisterském studijním programu Management vzdělávání na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. První část práce je zaměřená na přehledné shrnutí základních poznatků o vzdělávání dospělých a o jejich motivaci. Tato část blíže přibližuje pojmy jako je celoživotní učení, vzdělávání dospělých v České republice a na českých vysokých školách, magisterský program Management vzdělávání, typy a základní teorie motivace a také motivace dospělých k učení. Druhá část práce obsahuje popis metodiky a výsledky šetření. To vychází z polostrukturovaných rozhovorů se studenty studujícími v magisterském studijním programu Management vzdělávání na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. Rozhovory se zaměřují na to, co dospělé jedince motivovalo ke vzdělávání v navazujícím magisterském programu, z jakého důvodu si vybrali právě program Management vzdělávání, jaká je jejich současná motivace k učení, jaké vnímají přínosy studia, jaké bariéry vnímají při studiu a jaké plány mají po ukončení studia. V závěru práce jsou výsledky výzkumného šetření zhodnoceny a jsou navržena doporučení. Cílem diplomové práce je analýza motivace dospělých k vysokoškolskému vzdělávání v magisterském studijním programu Management vzdělávání na Pedagogické fakultě... | cs_CZ |
uk.abstract.en | This diploma thesis deals with the motivation of adults to the higher education in the master's degree program Educational Management at the faculty of education at Charles University. The first part of the work is focused on a clear summary of basic knowledge about adult education and motivation. This part introduces concepts such as lifelong learning, adult education in the Czech Republic and at Czech universities, the master's program Management of Education, types and basic theories of motivation and motivation of adults to learn. The second part of the thesis contains a description of the methodology and the results of the survey. The survey is based on semi-structured interviews with students studying in the master's degree program Educational Management at the faculty of education at Charles University. The interviews focus on what motivated adults to study in the master's degree program, why they chose the Education Management program, what is their current motivation to learn, what benefits of studying they perceive, what barriers they perceive during their studies and what plans they have after graduation. At the end of the thesis the results of the research are evaluated, and recommendations are proposed. The aim of the diploma thesis is to analyze the motivation of adults for higher... | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | cs_CZ |
thesis.grade.code | 1 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |