Online bazar jako komunikát. Stylistická analýza.
On-line Secondhand as a Source of Communication. Stylistic Analysis.
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/101199Identifiers
Study Information System: 186784
Collections
- Kvalifikační práce [14370]
Author
Advisor
Referee
Holanová, Radka
Faculty / Institute
Faculty of Education
Discipline
English Language Oriented at Education - Czech Language Oriented at Education
Department
Information is unavailable
Date of defense
6. 9. 2018
Publisher
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
Inzerát, inzerce, online bazar, online secondhand, online inzerát, elektronická komunikace, stylistická analýza
Keywords (English)
Listing, advertising, online bazaar, online secondhand, online listing, online communication, stylistic analysis
Citace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Online reputation management jako nástroj pro změnu vnímání firmy
Defence status: DEFENDEDLinhartová, Barbora (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2020)Date of defense: 24. 6. 2020The aim of this bachelor's thesis is to present a modern concept called online reputation management, which deals with ensuring the most favorable reputation of companies on the internet and thus support their positive ... -
Specifické psychologické fenomény online seznamování
Defence status: DEFENDEDKretíková, Andrea (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2018)Date of defense: 19. 6. 2018This bachelor thesis is focused on the cyber-psychological topic of online dating. Through international research's articles are defined specific psychological phenomena such as self- presentation and self-reflection ... -
Psychologické aspekty členství jedince v online komunitách
Defence status: DEFENDEDJanda, Marek (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2011)Date of defense: 23. 5. 2011Práce se zaměřuje na problematiku online komunit, jejich historie i aktuální podoby. Jádro práce se zaměřuje na formy komunikace, které v tomto prostředí probíhají, převážně pak na identitu online a její prezentaci - jaké ...