Show simple item record

The possibilities of the development of the reading strategies of prediction and visualization in kindergarten
dc.contributor.advisorLaufková, Veronika
dc.creatorVeihandová, Anna
dc.date.accessioned2018-08-24T09:58:00Z
dc.date.available2018-08-24T09:58:00Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/100734
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectčtenářská pregramotnostcs_CZ
dc.subjectčtenářské strategiecs_CZ
dc.subjectporozumění textucs_CZ
dc.subjectpředvídánícs_CZ
dc.subjectvizualizacecs_CZ
dc.subjectmateřská školacs_CZ
dc.subjectpráce s knihoucs_CZ
dc.subjectpre-reading literacyen_US
dc.subjectreading strategiesen_US
dc.subjectunderstanding of the texten_US
dc.subjectpredictionen_US
dc.subjectvisualizationen_US
dc.subjectkindergartenen_US
dc.subjectworking with the booken_US
dc.titleMožnosti rozvoje čtenářských strategií předvídání a vizualizace v mateřské školecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-05-21
dc.description.departmentÚstav výzkumu a rozvoje vzdělávánícs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId184937
dc.title.translatedThe possibilities of the development of the reading strategies of prediction and visualization in kindergartenen_US
dc.contributor.refereeRonková, Jolana
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Nursery Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro mateřské školycs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro mateřské školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Nursery Schoolsen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávánícs_CZ
thesis.grade.code1


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV