Informační zdroje a MŠ
Source of Information and Nursery Schools
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/9442Identifikátory
SIS: 22149
Kolekce
- Kvalifikační práce [19128]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Novák, Jaroslav
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro mateřské školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra informačních technologií a technické výchovy
Datum obhajoby
24. 5. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Bakalářská práce je zaměřena na využití informačních zdrojů v práci učitelek MŠ. Teorie se zabývá vymezením pojmu informační gramotnosti a informačními zdroji se zaměřením na zdroje digitální. Praktická část popisuje a hodnotí internetové portály pro učitelky mateřských škol a rodiče. Pomocí dotazníku je ve výzkumné části zjišťována informační gramotnost učitelek MS a zda využívají počítač respektive Internet pro své povolání. Závěrem vyplynul návrh na komplexní internetový portál, který by svým obsahem sloužil nejen učitelkám mateřských škol a studentkám oboru předškolní pedagogiky, ale i rodičům dětí. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
This bachelor work is focused on utilization of information resources in the kindergarten teacher's work. The theory defines information literacy and information resources, particularly digital resources. Practical part of the work deals with and describes various internet web portals dedicated to the kindergarten teachers and parents of the children. Using the question-form I have been collecting data about the information literacy of the kindergarten teachers and the way they use PCs and the internet in their daily work. Putting pieces together I propose the creation of complex web portal, which would be accessible not only for teachers and students of pre-school pedagogy but also for the parents of the children. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)