Komunikace prostřednictvím obrázku
Communication with the Use of Pictures
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/9435Identifikátory
SIS: 22181
Kolekce
- Kvalifikační práce [18094]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Dvořák, Petr
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro mateřské školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra matematiky a didaktiky matematiky
Datum obhajoby
24. 5. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Tato bakalářská práce se zabývá komunikací prostřednictvím obrázku v předškolním období. Ověřuje, zda je obrázek pro dítě vhodnější pomůckou než fotografie, a zpracovává dětskou dekódaci černobílých obrázků a fotografií. Analýza popisu obrázku a fotografie u dětí se především zaměřuje na přirozené číslo a prostorové vztahy. Sleduje, zda se opakováním aktivity zvyšuje schopnost zaregistrovat a vyjádřit slovy dané informace zakódované do obrázků. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
This bachelor work deals with the communication through the drawing in pre-school period. It explores whether the drawing or the photograph is more suitable medium for children to decode information and also analyses decoding process itself. The analysis of childrens oral description reception of drawing and photograph is mainly orientated on natural number. It also verifies connection between repetition of the - activity and then the ability of oral expressing numbers and relations between subjects in the space of the pictures. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)