Acteurs institutionnels du FLE en France et en République tchèque
Important information transfer agents and supporting institutions of French
Významní institucionální činitelé francouzského jazyka jako cizího jazyka
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/94120Identifikátory
SIS: 76004
Katalog UK: 990011872870106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [20517]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Jančík, Jiří
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - francouzský jazyk
Katedra / ústav / klinika
Katedra francouzského jazyka a literatury
Datum obhajoby
22. 9. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Francouzština
Známka
Výborně
Cílem této diplomové práce je poskytnout ucitelum, budoucím ucitelum a stejne tak studentum francouzského jazyka prehled významných institucionálních cinitelu francouzštiny jako cizího jazyka ve Francii a v Ceské republice. Tato práce si klade za cíl být aktuálním pruvodcem po institucích, které podporují výuku a rozširování francouzského jazyka. Z tohoto duvodu se v práci venujeme nejprve centrum soucasného výzkumu, ze kterých zminme pro príklad CREDIF (le Centre de Recherche et de Diffusion du Français), BEL (le Bureaux d'études et Liaison pour l'enseignement du Français dans le monde) a CIEP (le Centre International d'Études Pédagogiques de Sèvres) a v neposlední rade dlouhý list univerzit, které hrají velkou roli v príprave metodik, organizaci mezinárodních konferencí, mezinárodní spolupráce a jsou také mekkou samotného vzdelávání ucitelu a jejich dalšího vzdelávání v prubehu praxe. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Cílem této diplomové práce je poskytnout ucitelum, budoucím ucitelum a stejne tak studentum francouzského jazyka prehled významných institucionálních cinitelu francouzštiny jako cizího jazyka ve Francii a v Ceské republice. Tato práce si klade za cíl být aktuálním pruvodcem po institucích, které podporují výuku a rozširování francouzského jazyka. Z tohoto duvodu se v práci venujeme nejprve centrum soucasného výzkumu, ze kterých zminme pro príklad CREDIF (le Centre de Recherche et de Diffusion du Français), BEL (le Bureaux d'études et Liaison pour l'enseignement du Français dans le monde) a CIEP (le Centre International d'Études Pédagogiques de Sèvres) a v neposlední rade dlouhý list univerzit, které hrají velkou roli v príprave metodik, organizaci mezinárodních konferencí, mezinárodní spolupráce a jsou také mekkou samotného vzdelávání ucitelu a jejich dalšího vzdelávání v prubehu praxe. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
