Hearthstone simulátor
Hearthstone simulator
bachelor thesis (NOT DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/90458Identifiers
Study Information System: 179935
Collections
- Kvalifikační práce [10932]
Author
Advisor
Referee
Bída, Michal
Faculty / Institute
Faculty of Mathematics and Physics
Discipline
Programming and Software Systems
Department
Department of Software and Computer Science Education
Date of defense
6. 9. 2017
Publisher
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaLanguage
Czech
Grade
Fail
Keywords (Czech)
simulátor, karetní hra, Hearthstone, umělá inteligenceKeywords (English)
simulator, card game, Hearthstone, artificial intelligenceNázev práce: Hearthstone simulátor Autor: Martin Strupek Katedra / Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Jakub Gemrot, Katedra softwaru a výuky informatiky Abstrakt: Cílem této práce bylo vytvoření simulátoru karetní hry Hearthstone v jazyce C#, který by otevřel možnosti analyzování kvality balíčků a taktik pomocí umělé inteligence a snadnou implementaci nových karet a pravidel. Námi vytvořený simulátor implementuje mechaniky a karty základního setu. Dále implementuje tři hrdiny, (hrdina reprezentuje určitý set karet a speciální schopnost), včetně jejich základních karet a schopností. Simulátor umožňuje efektivně provádět velké množství simulací her dvou umělých inteligencí proti sobě. Také umožňuje uživateli otestovat mechaniky a chování umělé inteligence v grafickém prostředí. Pro demonstraci jsou k dispozici dvě jednoduché inteligence, které jsou schopny hru hrát a zvítězit. Simulátor podporuje doplnění všech zbývajících mechanik. Podporuje i snadnou tvorbu a implementaci vlastních mechanik a karet včetně jejich následného testování, čímž umožňuje vytváření dokonalejších umělých inteligencí, balíčků a karet a jejich následnou optimalizaci. Analýza rychlosti simulace náhodných her ukázala, že náš simulátor umožňuje simulovat jednotlivé hry dostatečně rychle a zároveň...
Title: Hearthstone simulator Author: Martin Strupek Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: Mgr. Jakub Gemrot, Department of Software and Computer Science Education Abstract: The goal of this work was creation of a Hearthstone simulator in C# which would open possibilities for analyzing quality of decks and tactics with the use of artificial intelligence as well as easy implementation of new cards and game rules. Our simulator implements mechanics and cards of the base set. It also implements three heroes, (hero represents certain card set and a special ability), including their base cards and special ability. Simulator is capable of effectively simulating large amount of games played by two artificial intelligencies against each other. It also allows the user to test game mechanics and behaviour of his artificial intelligence in a graphically visualised environment. There are two artificial intelligencies, which are capable of playing and winning the game, already implemented for demonstration purposes. Simulator supports implementation of all remaining mechanics. It also enables easy creation and implementation of custom mechanics and cards and their testing, which makes it possible to create better artificial intelligencies, decks and cards and their optimisation....