Zobrazit minimální záznam

Battlefield for Virtual Autonomous Robots
dc.contributor.advisorJežek, Pavel
dc.creatorSejkora, Vojtěch
dc.date.accessioned2017-09-27T09:34:21Z
dc.date.available2017-09-27T09:34:21Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/90453
dc.description.abstractIn most cases, programming is taught using mathematically motivated exam- ples, which are not attractive for all students. As a result, there have been many projects in the past that aimed to teach programming through games. A goal of this Bachelor's thesis was to develop a game in which students can compete with each other in programming virtual robots, and thus gain basic programming skills. This Bachelor's thesis contains several types of games, a visualization of the game and a mechanism for adding obstacles to the map. Futhermore, it contains a manual describing how to use this project and develop new virtual robots. 1en_US
dc.description.abstractProgramování se ve většině případů vyučuje na matematicky motivovaných příkladech, které nedokáží zaujmout všechny studenty. Proto v minulosti vzniklo mnoho projektů, které se snaží vyučovat programování pomocí her. Cílem této ba- kalářské práce bylo vyvinout hru, v které by mohli studenti mezi sebou soupeřit v programování virtuálních robotů, a tak si osvojit základy programování. Součástí bakalářské práce je několik typů her, zobrazování průběhu zápasu a mechanismus k přidání překážek na mapu. Dále tato bakalářská práce obsahuje také návod, jak pracovat s tímto projektem a programovat virtuální roboty. 1cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectprogrammingen_US
dc.subjectautonomous robotsen_US
dc.subjectvirtual enviromenten_US
dc.subjectprogramovánícs_CZ
dc.subjectautonomní robotics_CZ
dc.subjectvirtuální prostředícs_CZ
dc.titleBojiště pro virtuální autonomní robotycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-09-06
dc.description.departmentDepartment of Distributed and Dependable Systemsen_US
dc.description.departmentKatedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId190888
dc.title.translatedBattlefield for Virtual Autonomous Robotsen_US
dc.contributor.refereeKruliš, Martin
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineGeneral Computer Scienceen_US
thesis.degree.disciplineObecná informatikacs_CZ
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Distributed and Dependable Systemsen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csObecná informatikacs_CZ
uk.degree-discipline.enGeneral Computer Scienceen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csNeprospělcs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csProgramování se ve většině případů vyučuje na matematicky motivovaných příkladech, které nedokáží zaujmout všechny studenty. Proto v minulosti vzniklo mnoho projektů, které se snaží vyučovat programování pomocí her. Cílem této ba- kalářské práce bylo vyvinout hru, v které by mohli studenti mezi sebou soupeřit v programování virtuálních robotů, a tak si osvojit základy programování. Součástí bakalářské práce je několik typů her, zobrazování průběhu zápasu a mechanismus k přidání překážek na mapu. Dále tato bakalářská práce obsahuje také návod, jak pracovat s tímto projektem a programovat virtuální roboty. 1cs_CZ
uk.abstract.enIn most cases, programming is taught using mathematically motivated exam- ples, which are not attractive for all students. As a result, there have been many projects in the past that aimed to teach programming through games. A goal of this Bachelor's thesis was to develop a game in which students can compete with each other in programming virtual robots, and thus gain basic programming skills. This Bachelor's thesis contains several types of games, a visualization of the game and a mechanism for adding obstacles to the map. Futhermore, it contains a manual describing how to use this project and develop new virtual robots. 1en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV