Vztah k poznání žáků 5. třídy ZŠ
Relation to knowledge in fifth-graders
rigorózní práce (UZNÁNO)
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/8881Identifikátory
SIS: 148875
Kolekce
- Kvalifikační práce [18052]
Autor
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Psychologie
Katedra / ústav / klinika
Katedra psychologie
Datum obhajoby
7. 2. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Uznáno
Diplomová práce se zabývá vztahem k poznání žáků páté třídy základní školy. Výchozím materiálem jsou poznatkové bilance přibližně 110 dětí čtyř pražských a jedné vesnické základní školy. Dětem byla zadána instrukce: "Od narození až do teď jste se naučili mnoho věcí. Zamyslete se, které to jsou. Co byste se každý ještě chtěl naučit?". Náplní práce jc kvantitativní a kvalitativní analýza uvedených obsahů učení, nahlédnutí subjektivního smyslu respondentů vůči prezentovaným poznatkům. Cílem práce je zjistit, jaký význam pro děti vc včku páté třídy má poznání, co jc pro nč v tomto ohledu důležité, co jim stojí za řeč. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
This diploma work deals with relation between the cognition and pupils of the fifth class of the primary school. As a source material we have used knowledge balances of 110 children from four schools in the city of Prague and one school at the countryside. "From your birth until now, you have learned many things. Think about them. What else would you like to learn? " Such instruction was given to them. The study contains a quantitative and qualitative analysis of reported items as well as an insight into the respondents' subjective sense of the presented knowledge. The aim of the study is to find out the meaning of the "cognition" for children attending the fifth class, what is important for them, what is worth while to talk about. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)